یادداشت؛

عکسهای چند دهه اخیر مردم آمریکا و اروپا را مرور کنیم میبینیم زنان اروپایی هرچند مسلمان نبودند اما حجاب کاملی داشتند و همیشه کلاه یا پارچه ای شبیه به روسری استفاده می کردند

حجاب اختیاری یا اجباری / مسیح علینژاد نماینده نظام سلطه درجنگ نرم علیه کشور است

به گزارش گلستان24؛مباحث به حجاب روبروز چالش های جدیدی را به همراه دارد و یک عقبه سنگین در حال پشتیبانی از بی حجابی و بی بندباری در جهان هستند و اگر عکسهای چند دهه اخیر مردم آمریکا و اروپا را مرور کنیم میبینیم که زنان اروپایی هرچند مسلمان نبودند اما حجاب کاملی داشتند و همیشه کلاه یا پارچه ای شبیه به روسری استفاده می کردند.

در این چند دهه چه بر سر مردم جهان آمده که اینقدر تشویق و ترویج بی حجابی دامن گیر همه شده است، بی حجابی که کشور ایران نیز از این تهاجم آن بی نصیب نبوده و افرادی مانند مسیج علینژاد، پیش قراول این میدان بودند

نان مدعی آزادی هرچند تاکنون سعی میکردند همواره بر بی طرفی سیاسی وانمود و خط مش حکایت از حقوق زنان و ندای آزادی خواهی و برابری زن و مرد به نمایش بگذارند اما هر چقدر زمان گذشت ماهیت بیشتری نمایان گردید،دیدار با شاهزاده پهلوی و وزیر امور خارجه آمریکا و درخواست تحریم ایران دم خروس آنها را نمایان ساخت.

سوالی که مطرح است و باید پرسید،چرا تفکر مدعی فیمینیسم و حقوق زنان ، موفقیت های زنان ایرانی را در عرصه های مختلف علمی ، ورزشی ، تحقیقی و اجتماعی را سانسور ، فقط سیاه نمایی اجتماعی از چهره جامعه و مردم ایران به نمایش میگذارند و همواره سعی دارند با ساخت و تدوین حرفه ای از فیلم ها و نوع روایت از فیلم های ارسالی جهت عصبی کردن مردم ، اعتراض و آشوب برابر حاکمیت را سرلوحه خود قرار دهند.

98023220-63e9-47dc-8d6b-f8519b097878

مسیح علینژاد یک فرد نیست بلکه پشتیبانی قدرتمند نظام سلطه و تیم حرفه ای در فعالیت رسانه ای شامل رصد ، تدوین ، سناریو و فعالین شبکه های اجتماعی و رسانه ای را همراه دارد و سعی میکند با جنگ روانی آزادی زنان خود را نماد آزادی و پیشرفت بداند و از هر روشی که شامل زیرپا گذاشتن اخلاق و صداقت رسانه ای به هدف برسد.

چالش و کمپین هایی مانند آزادی های یواشکی ، چهارشنبه های سفید ، ورود زنان به ورزشگاه ، دختران کوی انقلاب و ... همراه سعی بر اعتراض و اغتشاش زنان و حمایت مردان برابر قانون و شرع داشت .

با مرور چهل سال تجربه انقلاب در حجاب زنان و مقایسه با زمان پهلوی میتوان به راحتی به موفقیت چشمگیر زنان ایران در عرصه های مختلف علمی ورزشی اجتماعی بی نظیر در جمهوری اسلامی اشاره کرد و به همین راحتی بحث حجاب باعث محدودیت میشود را کنار گذاشت.

سوال آخر مطرح است که حد بی حجابی کجاست؟ آیا فقط به موی سر ختم میشود یا بلایی که در تمدن غرب به وجود آمده و هر روز دچار یک چالش تهی از انسایت می شود را بهمراه خواهد داشت؟

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • صداقت
    0

    به نظر بنده علینژاد یک ... است که در جهان رها شده دیگر نیاز به توجه ندارد .... است همانند دیگر ....

آخرین اخبار