در این خبر سعی داریم تا شما را با 20 دلیل مهم شکست در استارت آپ ها آشنا کنیم.

چرا برخی استارت آپ ها شکست می‌خورند؟ + اینفوگرافی

به گزارش گلستان24، استارت آپ  یک همایش و رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیا است  معمولا در انتهای هفته برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگانی از قبیل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی 54 ساعت ایده یا پروژه هایی را مطرح و آماده نمایند.

 

از میان استارت آپ های برگزار شده تعدادی با شکست مواجه شدند و نتوانستند ایده خود را به ثمر برسانند در همین راستا  چند دلیل از شکست استارت آپ ها را برای شما شرح می دهیم.

 

از مهمترین دلایل این شکست می توان به عدم توجه به نیاز بازار، عدم توجه به نیاز بازار، عدم وجود نقدینگی، نداشتن یک تیم درست، خروج از رقابت، مسائل قیمت گذاری، محصول ضعیف، عدم توجه به مدل تجاری، بازاریابی ضعیف، نادیده گرفتن مشتری، محصول از رده خرج شده ، عدم توافق و یکپارچگی بین اعضای تیم و یا سهامداران ، عدم داشتن تمرکز کافی، عدم داشتن هدف مشخص، مکان اشتباه، عدم داشتن علاقه کافی ، عدم توجه به مسائل قانونی ،عدم استفاده از تبلیغات، قبول شکست و شکست در انجام برنامه ها اشاره داشت که از میان این 20 دلیل عدم توجه به نیاز بازار مهمترین عاملی هست که منجر به شکست استارت آپ شده است.

 

 

 

انتهای پیام/ 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار