سایت وبلاگی "حرف لر" نوشت:

برجام یک ساله شد و هیچ دستاوردی در این مدت در زندگی و معیشت مردم نداشت و نه تنها تحریمی لغو نشد بلکه تجریم های دیگری اعلام شد.

برجام یک ساله شد و هیچ دستاوردی در زندگی و معیشت مردم نداشت

برجام یک ساله شده و 23 تیر سال قبل توافق هسته ای  امضاد شد و از اجرای برجام 6 ماه می گذرد و در طول این مدت جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود عمل کرده و بیش از 12 هزار سانتریفیوژ خارج شد و 11 تن اورانیوم غنی شده از کشور خارج گردید و علیرغم این اما در این مدت آمریکا به هیچ یک از تعهدات عمل نکرده و تحریم های جدیدی بر علیه ملت اعلام کردند.

 

به گفته وی اموال بلوکه شده ما به ایران برنگشت و این در حالیست که امریکا  دو ملیارد را به غارت برد و این به خاطر بد ذاتی امریکاست و برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشت و در زندگی و معیشت مردم تاثیری نداشت و نباید خود را فریب دهیم.

 

با اشاره به  اینکه 26تیر  سالروز تاسیس شورای نگهبان قانوان اساسی است و این شورا یکی از نهادهای بسیار مهم و تاثیر گذار و سرنوشت ساز نظام است و نهادی بالاتر ای  شورای نگهبان نداریم بو وظایفی که قانون اساسی به عهده آن نهاده بسیار سنگین و مهم است.

 نظام ما یکی نظام اسلامی است و نهادی که سلامت نظام را تضمین می کند شورای نگهیان است و یکی از وظایف این شورا تطبیق مصوبات مجلس با قانون اساسی است تا چیزی خلاف قانون اساسی و اسلام مطرح نشود.

اگر چیزی خلاف شرع و قانون باشد این شورا برمی بردارد و مجلس در مصوبات خود باید نظر شورای نگهبان را تامین نماید و شورای نگهبان جمهوریت این نظام را تضمین می کند و بر همه انتخابات این شورا نظارت می کند و کارش این است که از نفوذ نااهلان و نامحرمان به ارکان نظام جلوگیری کند.

اگر این شورا نبود تا کنون عناصر زیادی وارد ارکان نظام شده و ضربه می زدند و یکی  از وظایف این شورا تفسیر قانون اساسی است و باید یک نهادی این قانون را تفسیر کند و این شورا منظور را بیان می کند تا از برداشت های سلیقه ای جلوگیری نماید.

 با اشاره به کنفرانس منافقین در فرانسه که  این کنفرانس در فرانسه یک بار دیگر نقاب از چهره حامیان تروریست برداشت و ماهیت دروغین مبارزه با تروریست را به وضوع آشکار کرد.

 منافقین در این صحنه همچون بازیچه هایی بی اراده در خدمت اهداف شوم دشمنان قسم خورده ایران قرار گرفتند و همانند عروسک های خیمه شب بازی برنامه ای را اجرا کردند که برای انها تدارک دیده شد .

دولت و نظام باید پاسخ محکم به دولتمردان فرانسه دهد که به خود اجازه ندهد که بستر را برای خودنمایی منافقین فراهم کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار