دورهم به نقل از وبلاگ شهر خوبان نوشت

رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و نیز قبل از انتخابات مجلس در اسفند ماه94 هم در این خصوص هشدار دادند که این ایجاد و یا القای فضای دوقطبی نقشه دشمن است و نباید فریب این فضاسازی را خورد..

ایجاد فضای دوقطبی در کشور، ممنوع!
ایجاد فضای دوقطبی در کشور، ممنوع!
ایجاد فضای دوقطبی در کشور، ممنوع!
وقتی رهبری به رئیس دولت دهم می گویند به منظور جلوگیری از ایجاد فضای دوقطبی در کشور در انتخابات حاضر نشود در حقیقت دو نکته را گوشزد میکنند: 1- روی صحبت ایشان با تمام کسانی خواهد بود که احتمالاً حضورشان در این عرصه ها فضای جامعه را دوقطبی میکند 2- جلوگیری و منع کلیه افراد از انجام اموری که نتیجه آن بروز فضای دوقطبی در جامعه باشد

 

علنی شدن دیداراحمدی نژاد با مقام معظم رهبری و نهی و توصیه به عدم حضور در انتخابات از سوی ایشان موجی از واکنشها و تحلیلها را در سطح جامعه برانگیخت.

جدا از توجه یا عدم توجه احمدی نژاد به توصیه رهبری ویا واکنش مخالفان و موافقان این قضیه  جنبه عمومی توصیه رهبری بسیار مهمتر به نظر می آید .

وقتی رهبری به رئیس دولت دهم می گوید به منظور جلوگیری از ایجاد فضای دوقطبی در کشور در انتخابات حاضر نشود در حقیقت دو نکته را گوشزد می کنند:

 

1- روی صحبت ایشان با تمام کسانی خواهد بود که احتمالاً حضورشان در این عرصه ها فضای جامعه را دوقطبی می کند.

2- جلوگیری و منع کلیه افراد از انجام اموری که نتیجه آن بروز فضای دوقطبی در جامعه باشد.

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی و نیز قبل از انتخابات مجلس در اسفند ماه94  هم در این خصوص هشدار دادند که این ایجاد و یا القای فضای دوقطبی نقشه دشمن است و نباید فریب این فضاسازی را خورد..

به نظر ایشان نباید به دوقطبی های ساخته شده توسط دشمن اهمیت داد و نیز نباید دست به رفتاری زد که این دوقطبی را در جامعه به وجود آورد .

ایشان در دیدار مردم نجف آباد تنها دو قطبی واقعی در ایران را دو قطبی میان «وفاداران به انقلاب اسلامی و اصول امام (ره)»، و «جبهه استکبار و همفکران آن» خواندند و گوشزد کردند که ((البته در این دو قطبی، قاطبه ملت ایران، انقلابی و علاقه مند به انقلاب و وفادار به امام(ره) و تفکر و اصول ایشان» هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار