گزارش ان‌بی‌سی نیوز:

وب سایت "ان‌بی‌سی نیوز" در گزارشی به آنچه "نحوه جالب راه رفتن ولادیمیر پوتین" نامید،" پرداخت.

چرا پوتین غیرعادی راه می رود؟! +تصاویر

 به گزارش گلستان24، وب سایت "ان‌بی‌سی نیوز" در گزارشی به بررسی نحوه راه رفتن ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور روسیه – پرداخت. 

 در این گزارش آمده است، شاید شما هرگز به نحوه راه رفتن ولادیمیر پوتین دقت نکرده باشید؛ اما شیوه راه رفتن وی قدری جالب به نظر می رسد. محققان علت راه رفتن متفاوت و غیر عادی رئیس جمهور روسیه را آموزشهای طولانی مدت و شدیدی می دانند که وی در دوره جنگ سرد به عنوان یک مأمور کا‌گ‌ب – اداره اطلاعات و امنیت اتحاد جماهیر شوروی – موظف به گذراندن آن بود. 

 

ویژگی پوتین

 "باستیان بلوم" – استاد عصب شناسی دانشگاه علوم پزشکی "رادبود" در هلند -- و همکاران وی، با بررسی تصاویر ویدئویی مربوط به راه رفتن ولادیمیر پوتین متوجه شدند وی اغلب در هنگام راه رفتن، دست راست خود را تا حد ممکن در کنار بدن ثابت نگه می دارد و دست چپش را تکان می دهد. 

 

 استاد عصب شناسی دانشگاه رابود هلند اظهار داشت: "در ابتدا گمان می کردم رئیس جمهور روسیه به بیماری پارکینسون مبتلا است. اما تحقیقات بیشتر نشان داد راه رفتن غیر عادی پوتین به دلیل آموزش هایی است که مأموران کا‌گ‌ب در دوران جنگ سرد دریافت می کردند. مأموران کا‌‌گ‌ب به دلیل دستورالعمل های مربوط به آموزش کار با اسلحه، به مرور زمان دچار این مشکل در راه رفتن می شوند. آنها برای کار با اسلحه مجبور هستند سلاح خود را در دست راستشان محکم و نزدیک به سینه خود نگه دارند و با دست چپ در حالی که آزادانه حرکت می کنند، راه بروند. این نوع آموزش برای اینست که عوامل کا‌گ‌ب به هنگام روبرو شدن با دشمن بتوانند در کمترین زمان، سلاح خود را آماده شلیک کنند.

 

 از این رو، محققان اعلام کردند رئیس جمهور روسیه هیچ یک از علایم بیماری پارکینسون را ندارد و در رشته های ورزشی که فعالیت دارد، دارای حرکات تند و تیز است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار