همچنین فرانسوی ها عزاداران ایرانی را دعوت به صبر و بردباری کردند و گفتند که ما این غم را فراموش کردیم شما هم بیخیال شوید لطفا !

طنز/ همدردی با منورالفکر گریان های کشتار فرانسه

به گزارش گلستان 24، در انبوه پیام های تیریک ایام و شب یلدا، جا دارد به عزاداران ایرانی کشتار فرانسه پیام تسلیت جداگانه ای تنظیم کرده و تقدیم قلب های پاک و دلسوزشان کنیم. کشتار مردم فرانسه بر دل این منورالفکرها تاثیر منفی گذاشته که به گزارش خبرگزاری اولاند نیوز، این افراد دیشب را بر خدا حرام نموده و اصلا آجیل سرو نکردند. سوریه و لبنان و فلسطین که هر روز کشته می دهند، پس باید برایشان عادی شده باشد غم از دست دادن عزیز، ولی این فرانسوی های به خون آغشته شده که تا بحال چنین صحنه های دلخراشی را ندیدند. سوریه که با داعش زندگی می کند و مردمش سرسخت شدند، اما فرانسوی های مظلوم روزگاری را با رمان های بینوایان گذرانده اند تصور به وقوع پیوستن این اتفاقات در عالم واقعی هم برایشان سخت و دردناک است.

تازه این مردم رفته بودند تا کمی شاد باشند و در کنسرت و تماشای فوتبال مجروح شدند نه مانند حاجیان که در صحرای منا کشته شدند. خب حاجیان می توانستند نروند اما فرانسوی ها برای گذران اوقات فراغت و با کلی امید رهسپار کنسرت شدند!

جا دارد اینجا به هنرمندانی همچون مهناز افشار، پیمان معادی، میترا حجار و باقی هنرمندانی که دایه ی بهتر از مادر برای کشته شدگان حوادث اخیر فرانسه شدند تسلیت ویژه بگوییم. طبق اخبار ارسالی مردم فرانسه از ایرانیانی که با چشم های پر از اشک مراسم سوم و چهارم و پنجم و... را برایشان بجا آوردند، تشکر و قدردانی ویژه ای کردند و مراتب اعطای اقامت به این عزیزان در کنار برج ایفل فرانسه را بجا آوردند. همچنین فرانسوی ها عزاداران ایرانی را دعوت به صبر و بردباری کردند و گفتند که ما این غم را فراموش کردیم شما هم بیخیال شوید لطفا !

و همچنین برای ادای کامل مراتب قدردانی کیسه های خون فرانسوی را برای این عزیزان ارسال کردند که رویشان را هم فابیوس برایشان امضای یادگاری زده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار