به یاد شیخ نمر

شیخ نمر اعدام شد. شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه اسیر شد و شکنجه شد. شحاطه را در مصر تکه تکه کردند. شیعیان را در عراق و سوریه گردن می زنند.کودکان یمنی، فلسطینی هر آن هراس مرگ را دارند. هراس زنده زنده سوختن!

تاریخ تکرار می شود!

به گزارش گلستان 24، شیخ نمر اعدام شد. شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه اسیر شد و شکنجه شد. شحاطه را در مصر تکه تکه کردند. شیعیان را در عراق و سوریه گردن می زنند.کودکان یمنی، فلسطینی هر آن هراس مرگ را دارند. هراس زنده زنده سوختن!

بحرین، پاکستان، لبنان... درگیر صهیونیست جهانی هستند. و اینجا ایران، پناهگاه شیعیان و عاشقان اسلام در سراسر جهان است. اینجا همان جاییست که روزی عده ای فریاد می زدند، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.

باید آنها بیایند و ببینند که اگر پشتیبانی نظامی ایران در منطقه نبود امروز باید کودکان ایرانی همانند کودکان سوری سر بریده می شدند. یا مانند کودکان یمنی زنده زنده سوزانده می شدند.

اینجا ایران است. سرزمینی که در آن همه اعم از شیعه و سنی و ارمنی و مسیحی، غیرت دارند. اینجا تاریخ اسلام خوب خوانده شده. تاریخی که کمبود عمار یاسرها را فریاد می زند.

تاریخی که غربت علی و به خاک و خون کشیده شدن آل پیامبر را نشان می دهد.

تاریخ را نباید فراموش کرد. امروز شیخ باقر النمر گردن زده شد. در کشوری که خانه خدا آنجاست. کشوری که در صحرای منا صدها شیعه ایرانی را به کام مرگ فرستاد. امروز را نباید فراموش کرد.

همان ها که آن شعار کذایی را سر دادند، رهبر کشور را هم دیکتاتور نامیدند و به بیتش حمله کردند. چه می خواستند؟ این احمق ها نمی دانستند که آمریکا و اسرائیل و سیاستمداران قهار دنیا عجز و لابه سر داده اند از زیرکی و سیاستمداری این رهبر؟!

وا اسفا از این جماعتی که خود را با ایرانی جماعت یکی دانستند. آنها جز مزدورانِ خود فروخته چیزِ دیگری نبودند.

شیخ نمر نمرده است. او زنده تر شده. شهادت انسان ها را زنده تر می کند. هم یادشان را و هم راهشان را. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار