مصلحی در قسمت دوم پاسخش به این فرد از 50 تا 60 بدهکار بانکی گفت که ناگهان فردی داد زد خود این فرد از بدهکاران بانکی است که همه زیر خنده زدند .

ناکامی افراطیون در بهم زدن سخنرانی مصلحی در گرگان + تصاویر

 به گزارش گلستان24، هنوز دقایقی به پایان سخنرانی مصلحی در همایش ولایت و بصیرت با موضوع "نفوذ زمینه ساز فتنه جدید" در گرگان مانده بود که فردی با صدای بلند پرسید : پس این دزدیهای ولایتمداران چه می شود؟

آقای مصلحی در مورد 800 میلیارد دلار درآمد نفتی دولت قبل چه پاسخی دارید ؟

در مورد فتنه 90 چرا حرفی نمی زنید ؟

001

در این لحظه همهمه ای شد و افرادی خواستند که جوابش را بدهند اما مصلحی در پاسخ به وی گفت : این آماری که شما می گویید 800 میلیارد دلار دروغ است و معلوم نیست از کجا آمده است .

ثانیا وقتی کشور در حال تحریم است برای دور زدن تحریم ها مجبور به هزینه هایی هستید و در این کنار برخی افراد سوء استفاده هایی نیز می کنند چه اینکه من خودم وقتی وزیر بودم با برخی از این موارد برخورد می کردم.

003

مصلحی افزود: دولت نهم و دهم اقدامات زیادی انجام داد اما دو سال آخر دولت دهم آن هم یک نفر جفا کرد بقه بچه حزب اللهی ها بودند و تلاش های خوبی داشتند .

این فرد مدام ادعاهایش را تکرار کرد و اصرار بر تکرار سخنانش نشان از برنامه ای هدفمند برای بهم زدن مراسم سخنرانی داشت .

مصلحی در قسمت دوم پاسخش به این فرد از 50 تا 60 بدهکار بانکی گفت که ناگهان فردی داد زد خود این فرد از بدهکاران بانکی است که همه زیر خنده زدند .

002

004

همچنین در لابلای سخنان ضد و نقیض در باره دولت قبلی پیرمردی که جلوی مجلس نشسته بود با صدای بلند گفت : اقای مصلحی خداییش دولت احمدی نژاد خیلی خدمت کرد .

بگومگوها همچنان تداوم داشت تا اینکه جوانی از بین جلسه فریاد زد این آقا که دم از فتنه سال 90 میزند چرا نمی گوید امام جمعه گرگان برای مراسم 9 دی امسال نیامد  که مصلحی گفت وارد مصادیق نشویم .

این بهم زدن نظم جلسه باعث شد تا برخی جوانان حساس با این فرد به تندی برخورد کرده و از اینکه نظم جلسه را به هم زده بود با او برخورد بکنند .

IMG 2679

مصلحی دربخشی از جوابهایش به این فرد به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: در برجام مطرح شد که قرار است 12 میلیارد دلار را از کشورهای همسایه به ایران برگردانند اما دو سال گذشته و آنها انگار دارند بچه را گول می‎زنند و هنوز هم یک سنت را داخل کشور نیاوردند.

این فرد بعد از تشدید شدن اوضاع به قسمت پشتی جایگاه هدایت شد و نیم ساعتی صبر کرد تا آبها از اسیاب بیفتد تا دوباره برود که ناگهان چند نفر دیگر با او مشاجره کردند . فردی گفت می خواهی بدانی آن پولها چی شد ، صرف کاشت جنگل و بنیاد ... و فلان و فلان شد .

خلاصه این جنجال پایان یافت اما آنچه که مشخص است جریان اصلاح طلب با آگاهی به حساس بودن سخنرانی حیدر مصلحی در گرگان با علم به سابقه دیرینه و مبارزه علنی وی با فتنه درسال 88 و اینکه سخنان وی ممکن است باعث بیداری مردم گرگان بشود سعی در به حاشیه بردن این جلسه داشت .

چه اینکه حاشیه سازی های شب گذشته در شبکه اجتماعی در خصوص سفر مصلحی به گرگان توسط برخی افراد که در جلسه هم حضور داشتند این احتمال را تقویت می کرد.

IMG 2682

انتخاب این فرد اما ناشیانه بود طوریکه یکی از اصولگرایان در تحلیل این رفتار اصلاح طلبان گفت : آنها اینقدر ناشی بودند که به این بنده خدا نگفتند فتنه 11 روزه مشایی و احمدی نژاد درسال 88 بود نه 90 یا اینکه این عدد به بزرگی(800 میلیارد دلار) را گفتند که شبیه دروغ شاخدار است .

 

IMG 2672

 

IMG 2694

IMG 2695

IMG 2701

IMG 2677

IMG 2705

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار