هر زمان که به انتخابات نزدیک می شویم یک عده از داخل و خارج که مزدور دشمن هستند شروع می کنند ندای بی عدالتی سر دادن. می گویند چون انتخابات ایران عادلانه نیست شرکت نمی کنیم.

انتخابات عادلانه سهم ملت ایران

به گزارش گلستان 24، هر زمان که به انتخابات نزدیک می شویم یک عده از داخل و خارج که مزدور دشمن هستند شروع می کنند ندای بی عدالتی سر دادن. می گویند چون انتخابات ایران عادلانه نیست شرکت نمی کنیم. انتظار حمایت مردمی هم دارند. در واقع عدالت از نظر آنها یعنی خودشان رای بیاورند. اگر رای نیاوردند پس بی عدالتی شده و دیگر در انتخابات شرکت نمی کنند.

« در نزدیکی انتخابات... که بعضی ها از الان زمزمه اش را آغاز کرده اند خواهید دید که زمزمه های تحریم انتخابات شروع خواهد شد برای این که مردم به میدان نیایند حضور نداشته باشند... بعد هم به دست یک عده از آدمهای بی توجه و گاهی هم مزدور و حقیر در داخل می رسد. یک عده خواهند گفت انتخابات را تحریم کنیم یک عده خواهند گفت انتخابات آزاد... نیست برای این که مردم را دلسرد کنند یک عده بنا می کنند به تخریب چهره ی نامزدهای انتخاباتی. هر کدام از اینها به نحوی سعی می کند این انتخابات را کم رونق... کند. من اصرار دارم همه ی مسؤولان کشور و آحاد ملت خودشان را ان شاءاللَّه برای انتخابات آماده کنند. اگرچه تقریباً زمان زیادی به برگزاری انتخابات مانده است...»

19/10/1383 -  بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم استان قم بمناسبت سالروز قیام 19 دی

این پیام های تکراری دیگر کارساز نیست و مردم ایران میدانند که انتخابات در ایران بسیار درست تر از همه کشورها برگزار می شود و شمارش آرا کاملاً عادلانه است. رهبر انقلاب بارها بر صحت شمارش آرا تاکید نمودند و نظارت ها هم در دفاتر بسیار بالست به طوریکه جای کوچکترین اشتباهی هم وجود ندارد.

این تبلیغ های دروغین هرسال در آستانه انتخابات شروع می شود و با حضور میلیونی مردم پای صندوق های رای خنثی و تضییع می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار