حمله وزیر نفت از رسانه ملی به رسانه ملی؛

در حالی که روز گذشته علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس در نشستی خبری، از مسئولان نفتی برای انجام یک مناظره در رسانه ملی دعوت کرد، بیژن زنگنه پشت تریبون اختصاصی شبکه پنج سیما، به صدا و سیما حمله کرد!

زنگنه، تریبون یک طرفه را به مناظره ترجیح داد!

 به گزارش گلستان24، در زمانی که کارشناسان حوزه اقتصاد نفت، از تنظیم قراردادهای جدید نفتی به عنوان قراردادهایی که امتیازات بسیار ویژه به طرف خارجی داده و عایدی چندانی برای کشور ندارد، انتقاد می کنند، شبکه پنج سیما از وزیر نفت دعوت کرد تا به تنهایی درباره عملکرد خود سخن بگوید.

وزیر نفت، علیرغم حضور مکرر در رسانه ملی، پس از آنکه نیم ساعت از سخنانش گذشت، بالاخره با اولین سؤال انتقادی مجری برنامه "اقتصاد ایران" درباره مضرات قراردادهای جدید نفتی مواجه شد و گفت: عده کمی هستند که دسترسی شان به شما و تلویزیون زیاد است و مرتب به عنوان استاد و کارشناس و اینها دعوت می شوند ولی به خیلی های دیگر هم اجازه نمی دهند صحبت کنند. آنها زیاد صحبت می کنند که منافع ملی به خطر می افتد.

وی در ادامه گفت: مجلس ما مصوبه ای داشته که در آن از دولت خواسته شده مصوبه ای بدهد. دولت هم مصوبه ای به مجلس داده است. اگر منافع ملی به خطر می افتد و خلاف قانون است، خوب ردش کنید. اگر مجلس می خواهد اجازه ای که به دولت داده را اصلاح کند، خوب این را هم بخواهد که متن قراردادها هم ارسال شود. مجلس در درخواستش از دولت نخواسته است که متن قراردادها برای تصویب به مجلس ارسال شود.

 

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000467/nf00467110-1.jpg


زنگنه با بیان اینکه برخی همیشه نگرانند گفت: ما هم صحبت می کنیم و توضیح می دهیم. ما هنوز قراردادی نبسته ایم. ما حتی هنوز متن قراردادهایمان آماده نشده است.

وزیر نفت افزود: برخی محترمانه، کارشناسی و حتی سیاسی حرف می زنند ما هم محترمانه و کارشناسانه و سیاسی جواب می دهیم اما برخی فحش می دهند، جواب نمی دهیم.

در این لحظه مجری دوم برنامه در انفعال کامل می گوید: آن چیزی که پرسیده ایم از روی پیامکهای ارسالی مخاطبان بوده است ولی شاید این هم مصداق حرف شما باشد که آن افراد هم دسترسی به مخاطبان ما دارند که آنها پیامک ارسال می کنند.

جهان نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار