شورای راهبردی اصلاح طلبان استان بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون حوزه انتخابیه مرکز استان مطرح شده بود بالاخره تصمیم گرفت حمایت خود از عبالغفار رادمهر را موکول به جلب حمایت بزرگان اجماع آق قلا از وی نماید .

حمایت مشروط اصلاح طلبان استان از رادمهر

 به گزارش گلستان24، شورای راهبردی اصلاح طلبان استان بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون حوزه انتخابیه مرکز استان مطرح شده بود بالاخره تصمیم گرفت حمایت خود از عبالغفار رادمهر را موکول به جلب حمایت بزرگان اجماع آق قلا از وی نماید .

 

بر اساس این تصمیم مقرر گردید که این شورا تنها در صورتی که گروه اجماع فعالان آق قلایی از وی حمایت کنند در لیست اصلاح طلبان قرار گیرند .

 

بنظر می رسد این تصمیم شورای راهبردی اصلاح طلبان بر اساس شرایط اقبال عمومی مردم آق قلا به سمت امانزاده اتخاذ شده است .بر اساس تصمیم گرفته شده در صورتی که رادمهر تا غروب فردا (پنج شنبه )نتواند حمایت تشکل اجماع آق قلایی ها را جلب نماید از لیست این شورا کنار گذاشته خواهد شد .


بنظر می رسد اعضای شورای راهبردی به شدت دنبال بهانه ای برای بازگرداندن نبی هزار جریبی به لیست خود هستند.رادمهر در رای گیری انجام شده در شورای راهبردی گلستان رای اول را گرفته بود .

منبع: ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار