دبیرکل حزب‌الله گفت: امام خامنه‌ای و حضرت آیت‌الله بهجت در روزهای اولی جنگ ۳۳روزه در پیام‌هایی پیروزی ما را در همان آغاز جنگ نوید داده بودند.

نصرالله: امام خامنه‌ای پیروزی در جنگ ۳۳روزه را نوید داده بودند

به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در گفتگوی اختصاصی با این شبکه درباره شخصیت عارف بزرگ مرحوم آیت الله بهجت گفت: در جریان سفر به قم در سال 1985 میلادی با حضرت آیت الله بهجت آشنا شدم و در نخستین دیداری که با ایشان داشتم مجذوب وی شدم.

نصرالله

به گزارش گلستان24، سید حسن نصرالله افزود: از ویژگی‌های رزمندگان جنبش حزب‌الله، توکل به خدا و یقین داشتن به کمک الهی است. من همچنان مطالعه کتاب‌های حوزوی و دروس بحث خارج حضرت امام خامنه‌ای را از اینترنت پیگیری می‌کنم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه با اشاره به شرایط جنگ 33روزه گفت: حضرت آیت الله بهجت در روزهای نخست جنگ 33روزه برای من پیامی فرستاد و گفت که جنبش حزب‌الله در این جنگ پیروز می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پیام الهام‌بخش رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران در هفته اول جنگ 33روزه با رژیم صهیونیستی افزود: امام خامنه‌ای نیز در هفته نخست جنگ 33روزه برای من پیام فرستادند و ایشان نیز فرمودند حزب‌الله در این جنگ پیروز می‌شود و ما به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل می‌شویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار