شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایام نوروز سال ٦٠ پس از دیدار سرزده با دوستانش در جمع بچه های سپاه این عکس را به درخواست کاظم اکبری در جمع شورای فرماندهی می اندازند.

سرزده کنار مردی که یک ملت بود+عکس

به گزارش گلستان24، شهید بهشتی از افراد برجسته انقلاب اسلامی بود که منافقین او را خوب شناختند و می دانستند اگر زنده بماند آنها بیش از پیش در رسیدن به اهداف شومشان دچار مشکل می شوند. این شد که شهید مظلوم ما و 72 تن از یارانش را روز 7 تیر سال 60 به شهادت رساندند و ملتی را در عزای مردی بهشتی نشاندند.

آنچه خواهید خواند شرح عکسی است که تعداد از دوستان این شهید بزرگوار مدتی پیش از شهادت با این مرد بزرگ انداختند.

شهید مظلوم دکتر محمد حسین بهشتی ایام نوروز سال ٦٠ به درخواست چند باره یکی از دوستان مبارز قبل از انقلابش به نام حاج کاظم اکبری و بچه های سپاه استان و حجت الاسلام طبرسی امام جمعه ساری، در دیداری سر زده به مرکز استان مازندران، شهرستان ساری می رود و پس از دیدار با دوستان در جمع بچه های سپاه این عکس را به درخواست کاظم اکبری در جمع شورای فرماندهی می اندازند.

 

شرح نفرات عکس به ترتیب نشسته از راست:
شهید محمدتقی برزگر(بلوز قرمز) که اوائل دهه ٦٠  توسط منافقین کوردل در درگیری جنگل های مازندران به شهادت رسید.
زنده یاد حاج کاظم اکبری (کلاه نظامی به سر) که پس از سالها مبارزه و جهاد در اکثر ماموریتهای  داخلی و برون مرزیً سپاه به شرف بازنشستگی نائل شده و  سال ١٣٩٣ در حال کشاورزی به دیار معبود شتافت.
ایستاده از راست:
برادر. شیرزاد ، برادر علی قایخلو ، برادر قدرت علیزاده ، شهید بهشتی ، حجت الاسلام ذاکری

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار