در حالی خبرهایی از انتصاب یک مدیر معزول بر یکی از سازمان های دولتی به گوش می‌رسد که از برکناری وی مدت زیادی نمی‌گذرد.

مدیر عزل‌شده در آستانه انتصاب بر یک سازمان دولتی
به گزارش گلستان24، سال گذشته بود که یکی از فعالان صنعت لوازم خانگی پس از چند مدتی حضور در این صنعت با حاشیه های عجیب و غریب از این بخش جدا شد. جدا شدنی که بازخورد رسانه ای زیادی داشت و حرف و حدیث های بیشماری در خصوص عملکرد و علت اتمام حضور این فرد در این بخش را رقم زد؛ البته این پایان خبرسازی های او نبود.
 
پس از آن با حکم وزیر صنعت به عنوان مدیر یکی از سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه منتصب شد و مسئولیت این سازمان را بر عهده گرفت. عمر حضور او در این بخش هم کوتاه بود و با حکم همان وزیر به دلیل سوء مدیریت و حواشی حضورش در این سازمان از سمتش برکنار شد.
 
بنا به اخبار واصله زمزمه هایی به گوش می رسد که در آینده نزدیک قرار است وی تصدی یکی از بخش های یک سازمان اقتصادی مهم دولتی را بر عهده بگیرد که اگر این امر محقق شود جای تامل و تعجب بسیار دارد.
 
پرسش افکار عمومی این است که اگر این فرد به دلیل سوء مدیریت و حواشی نامتعارفش در ادوار مسئولیتش برکنار شده، آیا انتصاب او در یک جایگاه جدید تصمیم درستی است؟ چه تضمینی وجود دارد که اتفاقات گذشته تکرار نشود؟ آیا چنین انتخابی به اتلاف بیت المال و از بین رفتن سرمایه های کشور نمی انجامد؟
 
اتفاقاتی از این دست ایجاب می کند نهادهای نظارتی نسبت به این مساله هشیارانه تر برخورد کنند تا اتفاقاتی که قبلا رخ داده تکرار نشود. جلوگیری از این دست انتصابات علاوه بر رفع مشکلات مدیریتی موجود در سیستم اقتصادی می تواند باعث جلب اعتماد مردم و سرمایه گذاران داخلی و خارجی شود که فاکتور بسیار تعیین کننده ای در رشد و توسعه اقتصادی محسوب می شود.

منبع: فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار