حجت الاسلام شجونی در گرگان :

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت : تمام این چیزهایی که می گویند دروغ است ، دم اتخابات که می شود شیطان راه می افتد ، این حرفها را می زنند باید حواسمان جمع باشد.

 ماجرای شلاق زدن احمدی نژاد از زبان شجونی/ تمام نسبتهایی که به مداحان و شهردار تهران می دهند دروغ است/ می گویند شجونی 740 میلیون دلار در لندن داره

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز و دبیر کل جامعه وعاظ عصر امروز دوشنبه 19 مهرماه در نشست با نخبگان و فعالین فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرگان در پاسخ به سوالی در خصوص نظرش در مورد احمدی نژاد اظهار کرد : من چهارسال اول را از احمدی نژاد حمایت کردم چون آن موقع هم تنها بودیم ، 400 نماینده ادوار هم در کنار ما بودند ، من در یکی از مراسمات سخنرانی کردم که احمدی نژاد هم پای منبر من بود و بعد از صحبتهای من پشت تریبون رفت و سخنرانی کرد ، در آنجا من یاد شهید رجایی افتادم .

شجونی افزود: بعد از این سخنرانی به او گفتم که خودت برا برای انتخابات آماده کن ، او گفت کدام انتخابات و من گفتم ریاست جمهوری که او گفت قصد ندارد در انتخابات شرکت کند و گفت که همین را که زاییدم (منظورش شهرداری تهران بود) را بزرگ کنم  و من بعد از اینکه وی جواب منفی داد به مرحوم زواره ای پیشنهاد کردم نامزد شود ، اما یک هفته بعد دیدم که احمدی نژاد گفت می خواهد کاندیدا شود و آنجا بود که برخی ها گفتند او زاییده تفکر من است .

shajoni 1

چهار سال دوم احمدی نژاد را قبول ندارم

وی با اشاره به اینکه در چهارسال دوم احمدی نژاد بخاطر مشایی و جریان انحرافی به او انتقاد داشتم، در خصوص مصاحبه اش مبنی بر اینکه احمدی نژاد را باید خواباند و شلاق زد ، پاسخ داد:  اخیرا جایی گفته شد که احمدی نژاد هشت سال کلمه اصولگرایی را نبرد و طی این هشت سال با مراجع تقلید ملاقات نکرد و حتی به داماد برادرش گفته بود که این مراجع تقلید بازیچه هستند و اینها به فکر شکم خودشان هستند و از این دست حرفها که من گفتم هر کسی این حرف را زد را باید خواباند و شلاق زد که متاسفانه برخی جراید تیتر زدند که شجونی گفته باید به احمدی نژاد شلاق زد .

دبیر کل جامعه وعاظ اظهار داشت : احمدی نژاد در مقابل تحریک دولت فعلی دست به یک سری اقدامات زد یعنی بعد از اینکه دولت یازدهم آمد و گفت که این مسکن مهر مزخرفه او تحریک شد و سفرهای استانی را آغاز کرد تا از اقداماتش دفاع کند بالاخره او هم چهارتا آجر روی هم گذاشت ، من طرفدار کسی نیستم اما بنظر من نامه آقا به احمدی نژاد نشان داد که دوران او تمام شده است چون وقتی یک دولتی سر کار هست درست نیست دولتی در سایه بوجود بیاید .

تمام نسبتهایی که به مداحان و شهردار تهران می دهند دروغ است

در ادامه یکی از فعالان فرهنگی گرگان از شجونی در خصوص تخریب شهردار تهران و مداحان پرسید که وی تصریح کرد: تمام این چیزهایی که می گویند دروغ است ، دم اتخابات که می شود شیطان راه می افتد ، این حرفها را می زنند باید حواسمان جمع باشد ، الان در بین کتابهای من دو تا برگه کاغذ دارم که در یکی اسم اقازاده مقام معظم رهبری را آورده و گفته ایشان یک میلیارد و 600 میلیون تومان پول در لندن داره و در یکی دیگر از برگه گفتند شجونی 740 میلیون دلار در لندن داره و پسر من که ایت الله بهجت سرش عمامه گذاشته 800 میلیون دلار از کشور خارج کرده است .

shajoni 1

حجت الاسلام شجونی اضافه کرد: از این پرینت ها زیاده و از طرفی نوری زاد حرام لقمه در لندن گفته که این شجونی را در زینبیه راه نمی دهند چه برسد به لندن و این نشان می دهد که خود ضد انقلاب هم با یکدیگر درگیری دارند و بجان هم افتادند که ما را خراب کنند تا ما هم یکی مثل شاپور علیرضا بشویم.

 وی در خصوص کنسرت ها خباثت برخی مدیران کل ارشاد استانهای کشور را پیش کشید و عنوان کرد : من رفته بودم خرم آباد سخنرانی ، اتفاقا در یک جلسه ای مدیر کل ارشاد آنجا که روحانی هم بود می گفت امام جمعه مشهد داعشی است که وقتی من منبر رفتم گفتم آقای مدیر کل شما چقدر فضول هستید، میلیاردی حقوق و بودجه می گیرد که به پیشنماز مشهدمقدس داعشی بگویید .

با دروغ پردازی می خواهند ذهن جوانان را خراب کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد:  با این دروغها می خواهند افکار شما جوانها که سرمایه نظام و انقلاب هستید را خراب کنند . 1500 سال پیش شاعر عرب گفته پیرها کارکشته اند اهل تجربه و از آنها باید تجربه بیاموزید اما امید مملکت جوانها هستند بنده دیگر نمی توانم معلم بشوم چون پیرم اما جوانها را میخواهند ضایع کنند که این روحانی بده ، اون بده ،  پس کی خوبه شاپور علیرضا خوبه ! شاه خوب بود ! عرق فروش خوب بود !.

 

shajoni 1

وی در خصوص سوال یکی از فعالین گرگانی در خصوص انقلابی ماندن روحانیت و حوزه های علمیه اظهار کرد: آقا می فرمایند انقلابی بماند یعنی دردمند انقلاب باشد  ، شعری تلویزیون می خواند "آتش در نیستان" که من این شعر را خیلی دوست دارم.  آقا میگویند انقلابی باشید یعنی این انقلاب مثل ماه عسل کم کم ماه سرکه شیره می رسد ، انقلاب هم یک ماه عسل داشت ،  اما با گذشت زمان کم کم دیدیم این چه مملکتی شد ، بنا بود این امام جمعه انقلابی باشد ، این یکی انقلابی باشد،  عده ای چرا دزد شدند و چرا آنها را گرفتند ؟

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار