از جمله حواشی سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی مطالبات مردمی است که به صورت دست نوشته هایی همراه مردم به محل سخنرانی رئیس جمهور آورده شده بود.

حاشیه های سفر استانی روحانی به اراک + عکس

به گزارش گلستان24، درحالی که از چندروز قبل اعلام شده بود که رئیس جمهور ساعت ۹ صبح ۲ آبان در ورزشگاه شهدای ۵ مرداد اراک با مردم دیدار و سخنرانی خواهد داشت اما ساعت ۹:۲۰ دقیقه هواپیمای حامل وی و هیئت همراهش در فرودگاه اراک به زمین نشست و تا رسیدن به محل سخنرانی احتمالا ساعتی تاخیر ایجاد می شود.

دیدار با مردم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه های تدارک دیده شده این سفر در روز نخست است.

دیدار مردمی و تشکیل شورای اداری استان مرکزی و نشست خبری از جمله برنامه های روز دوم سفر هیات دولت در شهرستان خمین است.

همچنین در این سفر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان به نمایندگی از هیات دولت به شهرستان ساوه، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به شهرستان تفرش، حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس به شهرستان آشتیان، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی به فراهان، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به شهرستان کمیجان، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور به شهرستان خنداب، علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام به شازند و وزیر اطلاعات نیز به شهرهای محلات و دلیجان سفر خواهند کرد.

در این سفر دو روزه ۱۹ نفر از وزرا، مشاوران و مقامات دولتی  به استان مرکزی  حضور دارند.

حاشیه های سفر استانی روحانی

دست نوشته های مردم در سفر روحانی

از جمله حواشی سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی مطالبات مردمی است که به صورت دست نوشته هایی همراه مردم به محل سخنرانی رئیس جمهور آورده شده بود.

img_0025

img_0026

photo_2016-10-23_11-23-10

photo_2016-10-23_11-27-32

photo_2016-10-23_11-27-41

 

اراک با آلودگی به استقبال رئیس جمهور رفت

کاظم زاده، کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب گفت: به دلیل سکون هوا و غلظت بالای آلایندها در هوای اراک، دید افقی در این شهر در روز یکشنبه دوم آبان ماه به شش هزار متر کاهش یافت.

کاظم زاده با اشاره به اینکه پدیده غبار دید افقی را در سطح شهرستان اراک کاهش داده است اظهار کرد: در شرایط استاندار دید افقی حدود ۱۰ هزار متر است که به دلیل وجود غبار این میزان هم اکنون به حدود شش هزار متر در اراک رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دید افقی در اراک در روز های شنبه و جمعه نیز به دلیل تجمع آلاینده ها و ریزگردها کم شده بود، بیان کرد: دید افقی در روز جمعه ۳۰ مهرماه به حدود یک هزار و ۵۰۰ متر رسیده بود.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه این شرایط در چند روز گذشته در اراک حاکم بوده بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر این موضوع است که با توجه به رطوبت و سردی هوا روزهای آینده نیز شاهد تجمع آلاینده ها و غبار محلی خواهیم بود.

کاظم زاده به کاهش دما در استان اشاره کرد و افزود: دمای هوا در شهرستان شازند امروز به یک درجه زیر صفر کاهش یافته است.

اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که به منظور مهار آثار تخریبی این آلودگی ها، طرح جامع کاهش آلودگی برای آن تصویب شده است.

محصور شدن از سه سمت با ارتفاعات و مجاورت با تالاب کویری اراک از مسایلی است که بر ایستایی و ماندگاری آلاینده های هوا در اراک دامن می زند.

این در شرایطی است که رئیس جمهور و هیات همراه در جریان سی و دومین سفر استانی امروز یکشنبه دوم آبان ماه وارد اراک شد و رفع مشکل آلودگی اراک از مطالبات جدی مردم از دولت است.

در اولین ساعات ورود به فرودگاه صورت گرفت

روحانی:استان مرکزی پایه صنعت کشور است/امیدواریم نتیجه سفر توسعه عمران و آبادانی استان باشد

به نقل از  دیار آفتاب؛حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش در فرودگاه اراک در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی یادآور امام (ره) و فرهیختگان فراوانی است.

روحانی با بیان اینکه امام (ره) در این استان رشد و نمو پیدا کردند اظهار کرد: امام(ره) زمینه ساز سربلندی و استقلال و مجاهدت مردم ایران بود.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) در این استان در حوزه علمیه مشغول به تحصیل و تعلیم بودند.

رئیس جمهور، استان مرکزی را دیار صنعتی عنوان کرد و گفت: استان مرکزی پایه صنعت کشور است و مردم غیور، فداکار و ایثارگری دارد.

روحانی بیان کرد: در جلساتی که پیش بینی شده است دولت مطالبات و خواسته های مردم غیور اراک را در جلسات عمومی خواهد شنید و انشالله بتواند به این خواسته ها جامعه عمل بپوشاند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم که نتیجه این سفر توسعه عمران و آبادانی برای استان مرکزی باشد.

رئیس جمهور و هیات همراه در جریان سی و دومین سفر استانی امروز یکشنبه دوم آبان ماه وارد اراک شد.

سفر روحانی به اراک بوی انتخابات گرفت

 به نقل از دیار آفتاب؛ هیئت دولت در آخرین سفر استانی به استان مرکزی سفر می کند و این در حالی است که تبلیغات گسترده و وسیع سطح استان مرکزی را فرا گرفته است و این حجم تبلیغات این سفر را از یک سفر استانی به یک سفر انتخاباتی تبدیل کرده است.

در بسیاری از تبلیغاتی که جهت استقبال از رئیس جمهور در جای جای شهرها نصب شده است جمله ی "با روحانی تا ۱۴۰۰ " درج شده است.

البته در کنار استفاده ی حداکثری از کارگران کارخانجات، آموزش و پرورش نیز برای استقبال از رئیس جمهور با تمام توان وارد کار شده است. در روزهای اخیر رضایت نامه های دانش آموزان برای شرکت در مراسم استقبال از رئیس جمهور در سطح شبکه های اجتماعی به سرعت در حال منتشر شدن است.

در همین رابطه معاون آموزش و پرورش استان مرکزی از حضور ده هزار نفر از دانش آموزان در مراسم استقبال از رئیس جمهور خبر داده است.

شیرخانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری گفته: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رضایت والدین، ۱۰ هزار دانش‌آموز در مراسم استقبال از ریاست جمهور حضور خواهند داشت.

وی افزود: تعداد ۵ هزار پرچم برای حضور دانش‌آموزان در ابعاد ۳۰ در ۴۰ تهیه شده است؛ گروه سرود ۴۷۰ نفری از دانش‌آموزان مقطع متوسطه مدرسه حکمت نیز اجرای برنامه خواهند داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: بناست که تعداد ۵۰ نفر از دانش‌آموزان پیشتازان مدارس استان با لباس متحدالشکل در ورودی ورزشگاه با دسته گل در مراسم استقبال حضور داشته باشند؛ همچنین بنا بود با حضور ۳۰ نفر از دانش‌آموزان سرودی در ارتباط با حماسه عاشورا در جلسه دیار ریاست جمهور با جمع نخبگان استان خوانده شود که هنوز این موضوع در هاله ای از ابهام است.

 

انتقال اتوبوسی دانش آموزان برای استقبال از روحانی

به نقل از دیار آفتاب؛ در روزهای اخیر رضایت نامه های دانش آموزان برای شرکت در مراسم استقبال از رئیس جمهور در سطح شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد.

در همین رابطه معاون آموزش و پرورش استان مرکزی از حضور ده هزار نفر از دانش آموزان در مراسم استقبال از رئیس جمهور خبر داده است.

شیرخانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری گفته: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رضایت والدین، ۱۰ هزار دانش‌آموز در مراسم استقبال از ریاست جمهور حضور خواهند داشت.

 

منبع: رجا

ارسال نظر

  • اهالی روستای امان آباد و انجدان
    0

    معلوم نبود جناب روحانی برای چی به استان مرکزی آمد بیشتر بوی تبلیغات انتخاباتی میداد تا خدمت به مردم نمونه اش جاده اراک خمین که بیست سال است درحال ساخت است در این دو هفته اخیر بصورت شبانه روزی جهت افتتاح روی آن کار شد و اصلا اصول فنی و استاندارد جاده سازی رعایت نشد بطور مثال پل زیر گذر روستای امان آباد که تا آخرین دقایق عبور نماینده رییس جمهور درحال ساخت بود آخرش هم نیمه کار ماند زیر پل اسفالت نشده قیر ریخته بودن و خودروها رو مجبور میکردن از زیر پل روی قیر داغ عبور کنن و هر خودرویی از مسیر انحرافی میرفت مورد بی احترامی پیمانکار انجا قرار میگرفت حالا همه شاهد باشند روحانی که از اراک بره جاده خمین اراک هم بحال خود مثل گذشته رها خواهد شد خصوصا پل زیر گذر امان آباد فقط خدا میداند چند نفر باید جانشان را در آن تقاطع از دست بدهند تا دولت تدبیر با نا امیدی پل را درست کند

آخرین اخبار