9دی در تاریخ ماندگار شد

هر زمان از تاریخ اتفاقاتی افتاده که درس آیندگان شده است. کودتای 28 مرداد هم درس تاریخی دارد. تابرای من و شما که آیندگان دوران 1332 بودیم درسی شود تا در مسیر دشمن و همسو با دشمن گام برنداریم .سال 1388 فتنه ای در برگ تاریخ به یادگار می گذارد. فتنه سال 88 هم برای خودش ماجرایی دارد که باید آنرا نسل به نسل و دهان به دهان به فرزندان و وارثان نسل آیند تکرار کرد.در برگه ای از تاریخ این مطالب نگاشته شده است.لطفا دقت شود.

فتنه ۸۸  پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی

resized_467404_125

هر زمان از تاریخ اتفاقاتی افتاده که درس آیندگان شده است. کودتای 28 مرداد هم درس تاریخی دارد. تابرای من و شما که آیندگان دوران 1332 بودیم درسی شود تا در مسیر دشمن و همسو با دشمن گام برنداریم .سال 1388 فتنه ای در برگ تاریخ به یادگار می گذارد.

فتنه سال 88 هم برای خودش ماجرایی دارد که باید آنرا نسل به نسل و دهان به دهان به فرزندان  و وارثان نسل آیند تکرار کرد.در برگه ای از تاریخ این مطالب نگاشته شده است.لطفا دقت شود.

اعتراف یحیی کیان تاج‌بخش نماینده سوروس در آشوب‌های 18 تیر 78 و فتنه 88

یحیی کیان تاج‌بخش نماینده سوروس در آشوب‌های 18 تیر 78 و فتنه 88، در دادگاه، نقش این بنیادها را در براندازی نظام جمهوری اسلامی توضیح داد او از ارتباط خود با تاجزاده و حجاریان در دادگاه پرده‌برداری کرد. در دادگاه از ارتباط جان‌کین مغز متفکر سرویس اطلاعات خارجی انگلیس مربوط به ام‌آی‌6 رونمایی شد. شمار زیادی از اعضای سفارت انگلیس در آشوب‌های خیابانی دستگیر شدند. اظهارات محمدحسین رسام تحلیلگر ارشد بخش سیاسی سفارت انگلیس در تهران و متهم به جاسوسی برای بیگانگان، بسیاری از حقایق پشت پرده آشوب‌های خیابانی را روشن کرد. او توضیح داد به همراه توماس برن دبیر دوم سیاسی سفارت انگلیس و خانم شون مورفی دیپلمات سفارت استرالیا در دفاتر تبلیغاتی موسوی تردد داشته و در آشوب‌های خیابانی نیز مشارکت داشته است. آقای دومینیک روودز دبیر سوم سفارت انگلیس در دو مقطع لباس سبز پوشید و در میان اغتشاشگران ظاهر شد.

او گفت: سایمون گس سفیر انگلستان هر روز صبح با اعضای سفارت و تمام بخش سیاسی سفارت جلسه داشت و گزارش اغتشاشات را دریافت می‌کرد و دقیقا دستور می‌داد چه باید بکنند.

هتاکی و اهانت منافقین و بهائی‌ها و سلطنت‌طلب‌ها در آشوب‌های خیابانی

هر کسی که مشروح اظهارات دادگاه فتنه 88 در مورد محاکمه جاسوسان و وابستگان به سفارتخانه‌ها را دنبال کرده باشد، می‌تواند جرم مشهود آنها را در کف خیابان هم ببیند. در حقیقت می‌توان گفت فتنه، دعوت از بیگانگان برای براندازی نظام بود. بی‌بی‌سی و رادیو آمریکا سنگ تمام گذاشتند و اخبار بیرون روی موسوی و کروبی از خیمه انقلاب را به روز منتشر می‌کردند.

شمار زیادی از منافقین و بهائی‌ها و سلطنت‌طلب‌ها در آشوب‌های خیابانی در حین ارتکاب جرم آتش زدن اموال عمومی و خصوصی و قتل و غارت دستگیر شدند. آنها در محاکمات علنی به جرم خود اعتراف کردند. آنان که مجالی در خارج از کشور داشتند، با بی‌بی‌سی و رادیو آمریکا و شبکه‌های امپریالیستی و صهیونیستی رسانه‌های دشمن هر روز مصاحبه داشتند و علیه نظام و مردم، هتاکی و اهانت می‌کردند.

محصول همکاری موسوی و کروبی با گروه‌های ضدانقلاب ده‌ها کشته و 22 شهیدی است که از فتنه بر روی دست مردم باقی ماند. این روی فتنه و حوادث دلخراش آن در حقیقت اتهام قتل را به جرایم سران فتنه افزود. نتیجه این همکاری این شد که در خارج، صفوف ضدانقلاب از گوگوش تا سروش در یک خط علیه نظام قرار گرفتند. این رسوایی آنقدر بالا گرفت که در تیرماه 88 نتانیاهو اعلام کرد: "ما موسوی و جریان سبز را تحسین می‌کنیم. آنها مورد احترام ما هستند." کمی نگذشت که اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نیز گفت: "موسوی منشا الهام‌بخش آن دسته از هموطنان خود شده که خواهان گشایش به سوی غرب هستند."

ماجرا هنوز هم ادامه دارد و این فتنه گران و دست نشاندگان انگلیس و آمریکا همچنان بتاخت ادامه دادند تا اینکه حرمت روز عاشورا را هم زیر پا گذاشته و به ساحت مقدس این روز هم بی احترامی کردنداین برگ از تاریخ هم تا ابد ننگ انان را در صفحه اش به ثبت رسانده است. 

بی حرمتی به عاشورا، حادثه ای معمولی نبود

به گزارش مشرق با آغاز ماه محرم، در حالی که التهاب ناشی از اهانت به تصویر امام در مراسم ۱۶ آذر هواداران موسوی، هنوز فروکش نکرده بود، ماهواره‌ها و سایت‌های اینترنتی حامی موسوی تاسوعا و عاشورا را هدف جدید جریان سبز معرفی کردند. تبلیغات گسترده در این باره اما سبب نشد تا در تاسوعا جمعیتی بیش از ۵۰۰ نفر در خیابان انقلاب جمع شوند و شعارهای انحرافی بدهند. طرفداران موسوی شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «یا حسین میرحسین» و «مرگ بر اصل ولایت فقیه» را در حالی که دست‌های خود را بالای سر گرفته و سوت و کف می‌زدند، تکرار می‌کردند. این افراد که به چوب، چماق و سنگ مسلح بودند، پس از هر درگیری با نیروهای انتظامی و متفرق شدن، به خیابان‌های فرعی هجوم می‌آوردند و به تخریب اموال عمومی بویژه شکستن شیشه‌ها می‌پرداختند. بی حرمتی به عاشورا، حادثه ای معمولی نبود که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت.

پیش از آن نیز به عکس امام راحل(ره) توهین شده بود و سراسر کشورازاین جسارت به خروش آمده بود، اما حریم نگه‌نداشتن عاشورا آتشی بود بر باروتی که طی ۸ ماه دروجود مردم علاقه مند نظام و انقلاب متراکم شده بود.

9 دی روز تشییع جنازه فتنه

نتیجه این انفجار خیره کننده، حماسه ۹ دی بود؛ حماسه ای که فقط ۳ روز پس از جسارت به عاشورا و عزای اباعبدا.. سراسر ایران را فرا گرفت و یک باردیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی های سیاسی و مشکلات و کاستی ها، اما درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند.

مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان در حرکتی خودجوش با پخش اعلامیه هایی مبنی بر راهپیمایی در روز ۹دی جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمایت از رهبری و آرمان های انقلاب و اسلام دست به تظاهراتی با شکوه و به یادماندنی زدند. در این روز بود که قریب به اتفاق تحلیلگران سیاسی و سران کشورهای غربی و فتنه گران شوکه شدند. آنان هرگز تصور نمی کردند که 9 دی روز تشییع جنازه فتنه باشد.

9دی در کلام رهبری

"من در همین فتنه‌ى 88 به بعضى دوستان قرائن و شواهد را نشان دادم؛ حداقل از ده سال، پانزده سال قبل از آن، برنامه‌ریزى وجود داشت. از بعد از رحلت امام برنامه‌ریزى وجود داشت؛ اثر آن برنامه‌ریزى در سال 78 ظاهر شد؛ مسائل کوى دانشگاه و آن قضایائى که اغلب یادتان هست، در زندگىِ پیچیده‌ى اجتماعىِ امروز، بدون بصیرت نمیشود حرکت کرد. جوانها باید فکر کنند، بیندیشند،بصیرت خودشان را افزایش بدهند. معلمان روحانى، متعهدان موجود در جامعه‌ى ما از اهل سواد و فرهنگ، از دانشگاهى و حوزوى، باید به مسئله‌ى بصیرت اهمیت بدهند؛ بصیرت در هدف، بصیرت در وسیله، بصیرت در شناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه، بصیرت در شناخت راه‌هاى جلوگیرى از این موانع و برداشتن این موانع؛ این بصیرتها لازم است. وقتى بصیرت بود، آنوقت شما میدانید با  کِى طرفید، ابزار لازم را با خودتان برمیدارید."

فتنه ۸۸  پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی

فتنه ۸۸ را می‌توان پیچیده‌ترین، بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی و نظام مردم سالاری دینی از بدو پیدایش تاکنون دانست؛ فتنه‌ای که هدفش گمراه کردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام اسلامی بود اما مردم با خلق حماسه ۹ دی در سال ۸۸ آتش این فتنه را خاموش کردند.و نشان دادند که در حول محور ولایت هستند تا ولایت هست نمی تواند به انقلاب اسلامی نزدیک شد و طمع کرد.پس مردم د رکنار رهبر و با ایمان و تقوی الهی می توانند بر هر فتنه ای پیروز شوند رهبری چراغ و چشم بینای بصیرت است که مردم در سایه آن هدایت می شوند. اینجاست که دشمنان به این خطر پی برده اند و سالهاست که توطئه می کنند تا این مسیر و چراغ بصیرت را از مردم جدا سازند.اما هر بار در مقابل مردم و نیروی ایمان آنان شکست خورده اند.

رهبر انقلاب  فرمودند: دشمن محاسبات خیلى دقیقى کرده بود؛ منتها خوب، محاسباتش غلط از آب درآمد؛ ملت ایران را نشناخته بود. دشمن در پشت صحنه، همه‌ى چیزها را مشاهده کرده بود. این کسانى که شما بهشان میگوئید سران فتنه، کسانى بودند که دشمن اینها را هل داد وسط صحنه. البته گناه کردند. نبایستى انسان بازیچه‌ى دشمن شود؛ باید فوراً قضیه را بفهمد.

پس 9 دی در تاریخ ماندگار شد چون بصیرت ، ایمان و ولایت مداری ماندگار است.

انتهای پیام/

رقیه بشارت نیا

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار