وزیر بهداشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معمولاً نزدیک انتخابات سیاه‌نمایی و بدگویی می‌شود؛ اما دروغ، تهمت و اهانت قابل قبول نیست.

مردم در بخش‌های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند

به گزارش گلستان24، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی عصر امروز در حاشیه دیدار با استاندار سمنان، دادستان مرکز استان و فرمانده سپاه قائم استان سمنان اظهار داشت: تخت‌های بیمارستانی‌ در استان سمنان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی ظرف دو سال آینده توسعه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: استان سمنان به ازای هر 3 هزار نفر جمعیت، یک مراقب سلامت خواهد داشت و این‌ها پرونده سلامت یا ناخوشی مردم را یادداشت و به‌صورت الکترونیک ثبت می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم چیزی که باید در فضای عطرآگین کشور که هنوز خانواده عزیز شهدا حضور داشته و نظاره‌گر رفتار و اعمال ما هستند، شاهد باشیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: جز با اخلاص و همدلی برای کمک به بهترین مخلوقات زمین یعنی مردم عزیز، شریف و ایثارگر ایران نمی‌توان کاری انجام داد و باید همه دست‌به‌دست هم دهیم.

وی تصریح کرد: چون وارد ماه‌های انتخابات می‌شویم، معمولاً نزدیک انتخابات سیاه‌نمایی و بدگویی می‌شود؛ دروغ، تهمت، اهانت و امثال این در جامعه اسلامی اصلاً قابل قبول نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چیزی که باعث پیروزی انقلاب و در سال‌های آغازین انقلاب باعث شد برابر همه کفر بایستیم و سربلند بیرون بیاییم، همدلی، وحدت، اخلاص و یکپارچگی بوده و امروز نیز دست به دست هم دهیم و کشور را بهتر از گذشته بسازیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: بالاخره مردم در بخش‌های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند و کشور ما نیز حادثه‌خیز است؛ برف، سیل، طوفان، زلزله و موارد دیگر را همواره شاهد هستیم و خوب نیست انگشت اتهام را به سمت این و آن بگیریم؛ همه یک مجموعه و میراث‌دار شهدای انقلاب اسلامی و امام بزرگوارمان هستیم.

وی تصریح کرد: امروز باید خدا را شکر کنیم که در کشور ما برخلاف همه دنیا به دلیل اعتقاد مردم به ولایت، فصل‌الخطابی وجود دارد و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی محور همه گروه‌ها، جناح‌ها و جریانات سیاسی هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز باید به مردم امید بدهیم تا اینکه بخواهیم ناامیدشان کنیم؛ مردم مشکلاتی دارند و آنچه لازم بوده، این است که شکر نعمتی را که داریم، به جای بیاوریم.

خبرگزاری فارس: مردم در بخش‌های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: امنیت در منطقه آشوب‌زده کنونی در ایران حاکم است و داشته‌های بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در اختیار ماست و باید قدرش را بدانیم؛ البته عیب‌ها، ایرادها و اشکالاتی که داریم، را هم کتمان نکنیم.

وی تصریح کرد: اگر چیزی می‌گوییم، برای ساختن و آباد کردن رفع اشکالاتمان باشد تا خدای‌نکرده بهانه‌جویی و اشکال‌تراشی.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار