مقابل کنایه گویی های متهورانه به ساحت رهبری بایستید

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ضمن ارسال نامه ای به عقلای جناح های مختلف سیاسی کشور ، همگان را به حفظ و صیانت از حریم ولایت دعوت نمود .

مردم تحمل توهین به رهبری را ندارند

به گزارش گلستان24،  در پی سخنان کنایه آمیز یکی از مقامات ارشد نظام و تعریض به ساحت مقام عظمای ولایت حضرت آیت_الله_خامنه_ای ، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ضمن ارسال نامه ای به عقلای جناح های مختلف سیاسی کشور ، همگان را به حفظ و صیانت از حریم ولایت دعوت نمود . 

در این نامه مهم آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 محضر شریف عقلای جناح های مختلف سیاسی کشور و سران قوه_مقننه و قوه_قضائیه و حضرات آیات و حجج اسلام جنتی ، هاشمی شاهرودی ، یزدی ، موحدی_کرمانی ، امامی_کاشانی ،ناطق_نوری ، رئیسی ، حسن_خمینی و آقایان عارف و جهانگیری . 

 آنچه در روزهای اخیر از برخی تریبون ها توسط یکی از مقامات رسمی کشور در باب طعن و کنایه به ساحت مقام عظمای ولایت به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی رسیده، موجبات تعجب و تاسف شدید دانشجویان و تکدر خاطر خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و امت حزب الله شده است.

 به واقع چنین جسارتهای نابخشودنی که به دفعات مختلف و به الفاظ گوناگون تکرار شده ، چیزی جز بازی با آتش_خشم امت انقلابی نیست.

 پر واضح است که عواقب چنین رفتارهای غیر عاقلانه ای به عهده برخی از سران نظام است که عنان سخن را از کف داده و دهان به هر سخن ناروایی می گشایند .

 بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ، ضمن دعوت از بزرگان جناح های مختلف کشور برای صیانت از حریم رهبری ، از عقلای جریان موسوم به اعتدال انتظار دارد تا مقابل کنایه گویی های متهورانه برخی سران نظام ایستاده و آن مقام مسئول را کنترل نمایند ، چرا که قوام نظام جمهوری اسلامی وابسته به حفظ حریم ولایت_فقیه است .

 امید آنکه عصبیت های ناشی از عدم توانمندی در حل مشکلات کشور باعث پرگویی های پرهزینه نگشته و آستانه صبر مردم نجیب ایران مورد آزمون قرار نگیرد ، چرا که ملت شهید داده تحمل جسارت به رهبری را ندارند و با کنایه گویان مماشات نخواهند کرد .

والسلام علی من اتبع الهدی

 بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

 

ارسال نظر

آخرین اخبار