گلستان24 گزارش می دهد؛

در یک ماه آخر انتخابات دولت از طرح هایی رونمایی کرد که مردم با توجه به آن طرح ها به حسن روحانی رای دادند، ولی به یکباره بعد از انتخابات این طرح ها متوقف و باعث نارضایتی مردم شد.

اقدامات ناشایست و فریبنده دولت برای رای آوری بیشتر روحانی

به گزارش گلستان24؛حسن روحانی به واسطه ی برخی از کارهایی که در قبل از انتخابات انجام داده بود توانست رای اقشار مختلف مردم را کسب و برای بار دوم ریاست دولت را از آن خود کند.

 محمد باقر قالیباف که یکی از رقبای سر سخت حسن روحانی در انتخابات سال 96 به شمار می رفت در هنگام تبلیغات انتخاباتی خود سایت جامع ای را به عنوان سایت کارانه را راه اندازی کرد و قول داد برای افرادی که در این سایت ثبت نام می کنند در صورت منتخب شدن شغل فراهم کند که این طرح استقبال خوب مردم را نیز در پی داشت.

چند روز بعد از طراحی این سایت کاریابی با شکایت دولت و حسن روحانی این سایت فیلتر شد و سایت دیگری توسط حسن روحانی به عنوان سایت کارورزی با همین هدف راه اندازی و قرار شد تا افراد جویای کار در آن ثبت نام کنند تا دولت مشکلات کار و بیکاری آنها را پیگیری و حل کند.

حالا که مدتی است از انتخابات و پیروزی حسن روحانی می گذرد هیچ صحبتی از سوی مسئولین برای کسانی که در این سایت ثبت نام کرده اند نشده و انگار این سایت تنها فقط برای ثبت نام  بوده است و هیچ تضمینی برای شغل  افراد ثبت نام کننده در آن وجود ندارد.

افزایش چندبرابری یارانه قشر های نیازمند مانند کمیته امداد و بهزیستی از سوی دولت آن هم در شب انتخابات تعجب برانگیز بود، ولی به علت اینکه این اقدام به نفع اقشار کم در آمد بود مورد استقبال مردم واقع شد.

بازهم بعد از اتمام و پیروزی در انتخابات این طرح ازسوی دولت متوقف و باعث نارضایتی این قشر های کم در آمد شد،البته مسئولین دولت گفته اند در عوض توقف یارانه ها، مستمری و حقوق این افراد سه برابرخواهد شد.

بر همین اساس با سه برابر شدن مستمری 70 هزار تومانی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که جمع آن 180 هزار تومان می شود،هنوز  نارضایتی ها از این اقدامات دولت ادامه دارد.

مبلغ یارانه هایی که در فرودرین ماه به حساب سرپرستان خانواده های مددجو  واریز شد به شرح زیر می باشد.

۹۵۰,۰۰۰ ریال برای خانوار یک نفره

۱,۸۹۰,۰۰۰ ریال برای خانوار دو نفره

۲,۵۳۰,۰۰۰ ریال برای خانوار سه نفره

۳,۳۷۰,۰۰۰ ریال برای خانوار چهار نفره

۳,۶۵۰,۰۰۰ ریال برای خانوار پنج نفره و بیشتر»

دولت اگر توان پرداخت این مقدار از یارانه های را نداشت چرا در چند روز مانده به انتخابات خبر از افزایش یارانه ها را داد و بلافاصله و در مدت کمتر از یک ماه بعد از پیروزی خود این طرح را متوقف کرد.

اینگونه که بنظر می رسد این اقدام دولت برنامه ای کاملا تبلیغاتی بوده و در حال حاضر مورد نارضایتی مردم قرار گرفته است.  

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار