روایت سرپرست بسیج دانشجویی دانشکده سماء گرگان از حق خوری های دوران مدیریت میرزاده:

با برکناری میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد دانشجویان این دانشگاه تغیراتی را حس کردند که برای آنها بسیار امیدوار کننده است.

قطع بودجه فرهنگی دانشگاه با عنوان صرفه جویی در هزینه ها/محرومیت دانشجویان از برخی خدمات دانشگاه

به گزارش گلستان24؛دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن منابع مالی گسترده و بدنه اجتماعی بزرگ یکی از تاثیر گذارترین مراکز علمی چه در بحث اقتصادی و چه در بحث اجتماعی و فرهنگی در جامعه است که نیازمند مدیریتی قوی و کار آمد می باشد.

با حضور دکتر ولایتی در بدنه مدیریتی دانشگاه آزاد به تدریج فساد هایی که در این سال های متمادی گریبان گیر این مرکز علمی بوده است افشا می شود و دانشجویان می بینند که شهریه های آنها چگونه در جیب یک عده رانت خوار و منفعت طلب می رود.

با کنار گذاشته شدن حمید میرزاده از مدیریت دانشگاه آزاد دانشجویان این دانشگاه از تحولاتی که در زمینه های فرهنگی و اقتصادی به وجود آمده، ابراز خوشحالی و از تصمیمات دکتر ولایتی حمایت کرده اند.

911372

در همین رابطه امیر حسین شاد سرپرست بسیج دانشجویی آموزشکده سماء واحد گرگان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:امروز جناب دکتر ولایتی بر خلاف دکتر میرزاده و حامیانش به فکر علم،فرهنگ و وضعیت معیشتی دانشجویان است و برنامه های پر محتوایی را نیز در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی پیاده کرده است.

او ادامه داد: مدیریت جدید دانشگاه آزاد بدون باند بازی های فامیلی و لابی گری های حزبی شروع به چینش افراد انقلابی نموده و دغدغه ایشان رساندن رتبه آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی به همان نقطه مطلوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی)است.

 وی اظهار کرد:زمانی که جناب دکتر ولایتی میزان نقدینگی دانشگاه را با رقمی باور نکردنی اعلام نمودند،ذهن ما درگیر شیطنت های مالی مسئولینی شد که به اسم صرفه جویی و به دنبال میزان نقدینگی کم و با نظر به تأمین حقوق اساتید و کارمندان دست به بستن و توقیف ردیف بودجه فرهنگی می زدند.

این دانشجو واحد سماء بیان داشت:توقیف بودجه فرهنگی دانشکده،لغو تمامی برنامه های فرهنگی آموزشکده و بسیج دانشجویی را در پی داشت؛برنامه های کلانی چون راهیان نور،آموزش مبانی اسلامی با عنوان طرح ولایت و هر برنامه ای که حمایت های مالی دانشگاه را می طلبید.

امیرحسین شاد افزود:در ادامه این به اصطلاح صرفه جویی ها به دیگر حقوق دانشجویان هم توجهی نشده و تمام دانشجویان این واحد از خدمات سلف غذاخوری نیز محروم هستند.

وی اظهارکرد:مهم ترین برنامه های دکتر ولایتی بررسی میزان نقدینگی و حساب و کتاب های بر هم ریخته مالی دانشگاه است که از نظر ما این اقدام بسیار مسرت بخش بوده و آن را در راستای توسعه دانشگاه می بینیم که با تکیه بر توصیه های امام خمینی(ره) و سخنان راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)دانشگاه آزاد اسلامی انقلابی ترین روند را در راستای تولید محتوا و پیشرفت علم همچنین خودکفایی در پیش گیرد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار