جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای پایان داعش را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و سایر مسلمانان جهان تبریک و از زحمات مدافعان حرم تقدیر کردند.

نامه نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب، ملت ایران و سایر کشورهای اسلامی درپی پایان داعش

به گزارش گلستان 24 ؛  نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تهیه و تدوین کرده‌اند که طی آن به مقام معظم رهبری، ملت ایران و سایر مسلمانان جهان تبریک و از زحمات مدافعان حرم تقدیر شده است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس ضمن تأئید این خبر، گفت: نمایندگان در حال تهیه نامه‌ای هستند که به موجب آن پایان داعش به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، عراق، سوریه و لبنان و همچنین سایر کشورهایی که داعش به آنان آسیب رسانده بود تبریک گفته‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین در این نامه از مجاهدت‌های نیروهای مسلح به خصوص نیروی قدس سپاه پاسداران و تمامی رزمندگانی که در این پیروزی سهم داشته‌اند تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

«در نامه از جریان مقاومت در سایر کشورهای منطقه از جمله لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان و سایر کشورهای اسلامی که مقابل این جریان تکفیری ایفای نقش کرده‌اند قدردانی به عمل آمده است زیرا این مجاهدان راه حق مقابل افرادی که به نمایندگی از نظام سلطه در کشورهای اسلامی آتش جنگ برافروخته‌اند ایستادگی کرد.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در عین حال خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از آقای سردار سلیمانی و تمامی عزیزانی که برای برافراشته شدن پرچم مقاومت و پایین‌کشیدن داعش گام برداشتند تقدیر و تشکر ویژه کنیم.

ذوالنوری اعلام کرد که به صورت تلفنی همراهی تعدادی از نمایندگان برای این نامه جلب شده و پیش‌بینی کرد که نامه مذکور امضای قابل توجهی کسب و در نشست فردا (چهارشنبه) از تریبون مجلس قرائت شود.

 

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار