بر اساس گزارش پایگاه خبری «ترید عربیا» دهلی‌نو در واکنش به فشارهای واشنگتن این اقدام را انجام داد

هند در برابر آمریکا تاب نیاورد، ایران را فروخت!

به گزارش گلستان 24، بعد از وضع تحریم های شدید نفتی و گازی و هسته ای و اتومبیل و دسته بیل و چراغ نفتی و چوب کبریت و ... غرب علیه ایران، کشورهایی تن به این تحریم ها ندادند و همچنان با ایران معامله می کردند. چین کشوریست که بیشترین صادارت نفت ایران به این کشور است. بعد از چین، هند بالاترین واردات نفت از ایران را داشته است.

تحریم نفت ایران

اما کشور هند هم این روزها تحت فشار آمریکا تاب نیاورد و قید نفت ایران را زد تا تحریم نفتی ایران در هند هم اجرا شود. این کشور که ده سال است نفت ایران را وارد می کرد، برای اولین پس از ده سال، به مدت یک ماه واردات نفت ایران را متوقف کرد و به جرگه ی تحریم کنندگان ایران پیوست. «یوهانس بنیگنی»، رئیس شرکت انرژی جی‌بی‌سی در وین گفته این اقدام در واکنش به فشارهای آمریکا بر خریداران نفتی آسیا صورت گرفته است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «ترید عربیا» دهلی‌نو در واکنش به فشارهای واشنگتن این اقدام را انجام داد که از این کشور خواسته بود واردات نفت خود از ایران را در چارچوب حد مجاز بر اساس قوانین تحریمی نگاه دارد.

به نظر این اخبار باید تلنگری برای تیم مذاکره کننده ایران در لوزان سوئیس باشد. آمریکایی هایی که هنوز هم با وجود ملایمت تیم ایرانی و پذیرفتن شروطی که پیش از این با آنها اختلاف داشتیم، تحریم های جدیدی را وضع کردند. طی سالهای متمادی چیزی که برای همه با اتفاقات گوناگون به اثبات رسید، این بود که آمریکا بعنوان دشمن همیشگی ایران شناخته شده و هیچ گاه دست از دشمنی با ما برنداشته است. آنوقت چطور می شود که در کمک ما به کشور سوریه مورد ناراحتی غربی ها واقعا میشود ولی سنگ اندازی آمریکا بر سر اقتصاد ما هیچ واکنشی از طرف ایران بدنبال نداشته؟!

عمار 2015

ارسال نظر

آخرین اخبار