ذلت نامه 4

دفاع از حرمین شریفین خوب است، اما کشوری که حمله کرده عربستان است و یمن تحت تجاوز عربستان است، گویا اشتباه گرفته اید!

 نامه سرگشاده به محمد اشرف غنی احمدزی، رئیس جمهور افغانستان

به گزارش گلستان 24، «دولت و مردم مسلمان افغانستان روابط عمیق تاریخی و دینی با عربستان داشته و دفاع از حرمین شریفین را دین هر مسلمان می‌دانند(!)»

سلام علیکم

شما را چه شده است؟ شمایی که سالیان دراز درگیر جنگ های داخلی و خارجی بودید. یادتان می آید حمله آمریکا به افغانستان پس از حادثه یازده سپتامبر؟ بهانه ی آمریکایی ها برای حمله چه بود جز متهم کردن افغانستان به تروریست! شما که خودتان مظلوم واقع شده اید و بهتر می دانید کشتار کودکان در حمله هوایی یعنی چه؟ این مردمی که از آنها صحبت می کنید همان های هستند که در برابر نظامیان آمریکایی دست خالی و بی دفاع کشته می شدند.

به گزارش شبکه المیادین اعلام کرد: «دولت افغانستان از ایجاد ائتلاف عربی به فرماندهیعربستا در مقابله با حوثی‌های یمن اعلام حمایت کرد. افغانستان تاکید کرده با تمام نیرو در کنار عربستان  ایستادگی خواهد کرد

در اعلامیه‌ دفتر ریاست جمهوری آمده است: «این تصمیم پس از مشورت با علما و رهبران سیاسی و جهادی در جلسه شورای امنیت ملی اتخاذ شد. دولت و مردم مسلمان افغانستان روابط عمیق تاریخی و دینی با عربستان  داشته و دفاع از حرمین شریفین را دین هر مسلمان می‌دانند(!)

از همین رو، در دفاع از سرزمین مقدس حرمین شریفین با تمام نیرو در کنار دولت و مردم برادر و مسلمان کشور عربستان، در صورت بروز هر نوع تهدید قرار دارد.»

 در ادامه این اعلامیه آمده است: «دولت جمهوری اسلامی افغانستان به اصل مردم سالاری و مشروعیت نظام قانونی در یمن باور داشته و از حکومت قانونی آن حمایت می‌نماید.»

دفاع از حرمین شریفین خوب است، اما کشوری که حمله کرده عربستان است و یمن تحت تجاوزعربستان است، گویا اشتباه گرفته اید! یمن از خود دفاع می کند و آسیبی به حرمین نرسانده است. به نظر شما باید از مردم غیر نظامی یمن دفاع می کردید تا موشک های کودک کشِ عربستان!

از خواب خرگوشی بیدار شوید و هم نوا با خائنین به اسلام و مسلمین نشوید که راه نجات امت واحده اسلامی در این است.

عمار 2015

ارسال نظر

آخرین اخبار