سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: در سفر ر ئیس جمهور به گلستان مطالبات منطقی برزمین مانده استان را دنبال کنیم تا روزگار خوبی برای مردم فراهم شود.

مطالبات منطقی برزمین مانده گلستان در سفر رئیس جمهور پیگیری شود

به گزارش گلستان 24  ؛عبدالرضا چراغعلی عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت سفر رئیس جمهور به گلستان اظهار کرد: دکتر هاشمی، استاندار گلستان تاکیدات و پیگیری های بسیاری برای انجام سفر رئیس جمهور به گلستان داشتند که خوشبختانه در حال تحقق است.

وی با اشاره به این که در جلسات نهاد ریاست جمهوری اتفاقات خوبی برای استان در حال تصویب است، افزود: پتروشیمی، آب، راه آهن، جاده، سرمایه گذاری در بخش اشتغال و صنعت و... از نیازهای استان است که در برنامه های  سفر رئیس جمهور به گلستان اعلام می شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: قسمت عمده تعهدات سفر قبلی رئیس جمهور به گلستان به سرانجام رسیده و در جلسات تلاش شده مابقی هم به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: مطابق هماهنگی های انجام شده قسمت عمده هئیت وزیران در سفر رئیس جمهور به گلستان حضور خواهند داشت.

چراغعلی تصریح کرد: تلاش داریم بتوانیم در این سفر مطالبات منطقی برزمین مانده استان را دنبال کنیم و روزگار خوبی را برای مردم استان فراهم کنیم.

وی با بیان این که به زودی جزییات سفر رئیس جمهور به گلستان توسط استاندار تشریح می شود، خاطرنشان کرد: دیدار نخبگان و فعالان حوزه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با رئیس جمهور، نشست خبری و جلسه شورای اداری در گرگان برگزار می شود اما تلاش داریم بتوانیم هماهنگی های لازم برای برگزاری دیدار عمومی با رئیس جمهور در شهری به غیر مرکز استان و در شرق استان انجام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار