اگر فقط یک عده بیایند و پشت سر هم از عملکرد مسئولان تعریف و تمجید کنند که کاری پیش نمی رود! هیچ حفره ای از مشکلات کشور پیدا نمی شود.

دولت تریبون های کشور را سهمیه بندی میکند

به گزارش گلستان 24، پس از درگیری دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر بر سر ورود آقای هاشمی رفسنجانی به این دانشگاه برای سخنرانی، در رویدادی تازه از سخنرانی دکتر عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی هسته ای و دانشمندی که مورد ترور دشمنان قرار گرفته بود ممانعت به عمل آمد و طی سفری ایشان به اصفهان برای ایراد سخنرانی در جمع مردم، به دستور فرمانداری اصفهان درب مسجدی که در آن قرار بود سخنرانی کنند قفل زده شد!

دکتر عباسی

مسئولان فرمانداری اصفهان علت این تصمیم خود را مجوز نداشتن برنامه اعلام کرده اند اما این در حالی است که بسیاری از حامیان دولت این روزها شهر به شهر و دانشگاه به دانشگاه به سخنرانی در حمایت از عملکرد دولت یازدهم مشغول هستند و از قضا خبری هم از لغو مجوز یا قفل زدن به درب دانشگاه ها و مساجد نیست.

گویا در این دولت آزادی بیان معنایی ندارد و فقط کسانیکه موافق دولت باشند اجازه دارند آزادانه در هرنقطه ای از کشور به ایراد سخنرانی بپردازند و از دولت و مواضع آن دفاع کنند. اگر فقط یک عده بیایند و پشت سر هم از عملکرد مسئولان تعریف و تمجید کنند که کاری پیش نمی رود! هیچ حفره ای از مشکلات کشور پیدا نمی شود. باید عده ای باشند تا دلسوز این نظام و انقلاب باشند و کارشناسانه به ضعف های موجو بیاندیشند و راه چاره پیدا کنند.

حال که این سخت گیری ها در باب سخنران های منتقد دولت شکل می گیرد باید این سوال را از مسئولین کشور پرسید که چرا وقتی هاشمی رفسنجانی به دانشگاه امیرکبیر می رود و قشر دانشجو آن طور در برابرش جبهه می گیرد و شعار سر می دهد و ابراز مخالفت می کند، باز هم او را به محل سخنرانی راه می دهند تا در نهایت مجبور شود از پله های اضطراری بگریزد!

براستی محبوبیت را مردم تعیین می کنند یا مصلحت مسئولین محافظه کار؟!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار