مزار مطهر شهدای گمنام کردکوی صبح شنبه بمناسبت “هفته مهارت ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای” توسط کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان عطرافشانی و گلباران شد.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهر کردکوی+تصاویر

به گزارش گلستان 24،  در این برنامه که به مناسبت بزرگداشت هفته مهارت با حضور ریاست، کارکنان و مربیان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی در مزار شهدای گمنام شهر برگزار شد قبور مطهر شهدا غبار روبی و گلباران شد.

مجید رمضانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کردکوی در این خصوص عنوان کرد: این برنامه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمانهای بلند امام راحل و مقام معظم رهبری اجرا گردید.

شایان ذکر است هر ساله در هفته مهارت مراسم غبار روبی و گلباران مزار مطهر شهدا در شهرستان کردکوی توسط کارکنان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای انجام می گیرد.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی هر تصویر کلیک کنید.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ارسال نظر

آخرین اخبار