امروز که به بهشت زهرای تهران و قطعه ی 29 بروید، تنها مزاری که فاقد سنگ است و تنها با سیمان پوشیده شده، متعلق است به این شهید بی سر

عکس/ وصیتِ مدافع حرمِ بی سر

 به گزارش گلستان24، «میثم مدواری» به سال 1363 شمسی در تهران متولد شد. وی دو ساله بود که برادرِ پاسدارش «مسعود»، توسط تروریست های «گروهک منافقین»، به شهادت رسید. «میثم» به سال 1394 شمسی، داوطلبانه به یگان های مدافع حرمِ بانوی مقاومت، «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» در «سوریه» ملحق شد و سرانجام در 16 آبان همین سال، طی «عملیات محرم» بر اثر آتش باران «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» سر خود را از دست داد و خرقه‌ی شهادت پوشید.

«میثم» صبح روز 19 آبان، پس از تشییع در محله‌ی خود(ویلاشهرِ کرج)، به بهشت زهرای تهران منتقل شده و در مکانی که خود قبل از شهادت، سفارش آن را کرده بود، در همسایه گی برادر شهیدش، تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.

«میثم» اکیداً به هم رزمانش سفارش کرده بود، که سنگ مزاری برای او نصب نکنند و آرام‌گاهش ساده باشد. امروز که به بهشت زهرای تهران و قطعه ی 29 بروید، تنها مزاری که فاقد سنگ است و تنها با سیمان پوشیده شده، متعلق است به این شهید بی سر. روی قسمتی از سیمان نوشته شده: «طبق وصیت شهید»

 

روحمان با یادش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

عکس/ وصیتِ مدافع حرمِ بی سر

عکس/ وصیتِ مدافع حرمِ بی سر


منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار