غلامعلی نسائی جانباز گلستانی و دبیر انجمن نویسندگان گلستان با پنج اثر تازه از مردان جنگ در اجلاسیه 4000 شهید گلستان شگفتی آفرید.

جانباز گلستانی با 5 اثر در اجلاسیه 4000 شهید گلستان شگفتی‌ آفرید

 به گزارش گلستان24، به نقل از هوران، غلامعلی نسائی جانباز گلستانی و دبیر انجمن نویسندگان گلستان با پنج اثر تازه خود به ضیافت «اجلاسیه بزرگ 4000 هزار شهید گلستان» 25 آذر - مراسمی در نمایشگاه بین المللی گلستان می‌رود تا یاد و نام شهیدان، حماسه و دلاوری مردان جنگ، «فرزندان روح الله» مردان مشهور شمالی را جاری نماید.

غلامعلی نسائی دبیر انجمن نویسندگان گلستان هوران، جانباز و نویسنده کتابهای: «فانوس کمین، زود پرستو شو بیا و بسوی قربانگاه» با پنج اثر تازه خود تحت عنوان: 1_«گردان عطش» با خاطراتی از مردان جنگ، 2_ «نفت فروشی که فرمانده شد» با 14 خاطره از فرزندان روح‌الله، 3_ «ترکش فلفلی» با 16 خاطره طنزگونه جنگ، 4_ «دورمن خط قرمز بکش»، با خاطراتی از گردان مسلم، 5_ «نفت فروشی که فرمانده شد» با 14 خاطره از مردان مشهور شمالی با همکاری اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان، نشر شهدای نینوا منتشر گردیده است.

غلامعلی نسائی در ادامه گفت: مأموریت ما جبهه فرهنگی هوران این است که با تولید قصه و داستان و شعر انقلاب و دفاع مقدس، نشر خاطرات شهدا و ایثارگران در تاریخ، خودمان را برای تمدن نوین اسلامی و انقلابی، برای جنگ همه جانبه نبرد فرهنگی، نفوذ به قلبهای اجتماع برای جنگ دهه چهارم انقلاب آماده کنیم به خودمان ارتقاء ببخشیم و خودمان را بالا بکشیم و در حین اینکه افول و سقوط جبهه معارض مقابل را می بینیم عبور کنیم و به جوانان نسل سوم و چهارم، به اجتماع و امت‌های که چشمشان به انقلاب اسلامی است، با قلم فهیم انقلابی خود امید بدهیم.

تازهای غلامعلی نسائی اقیانوسی انسانی، با جریان های بیشمار روحی است، با لحن شیرین و ساده، ادبیات خلاقه روایت می کند.

نسائی در همین زمینه گفت: باید از تلاش بی وفقه سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا و سرهنگ صفار دبیر کنگره شهدای استان گلستان قدردانی و سپاسگذاری کنم که این اتفاق بزرگ را مدیریت میکنند و از همه کسانی که در اجلاسیه 4000 شهید گلستان سخت تلاش میکنند تا ثمره خونهای ریخته شده امروز و فردا هدایتگر حهان اسلامی در ظلم ستیزی باشد.


گردان عطش

14 خاطره خواندنی از مردان جنگ

نویسنده: غلام‌علی نسائی

«گردان عطش» به قلم: غلام‌علی نسائی، جهانی است شگفت انگیز با انسان هائی هر یک با شور و حالی خاص در افت خیز و با جریان های بیشمار و در هم پیچیده که اقیانوسی انسانی از شرافت و مردانگی را برای آیندگان معنا می‌کنند. گاهی یک روز آنقدر بزرگ می شود، که یک تاریخ را روی شانه‌های خود می‌کشد، یک لحظاتی کوتاه با اتفاقاتی که درون خود دارد، پشت هزاران سال را می لرزاند.

گردان عطش، خاطراتی خواندنی و شگفت از 14 مرد جنگ است که بر دل‌ها می‌نشیند، قلب‌ها را فتح می‌کند و تاریخ را رهنمون می‌شود، تا به نسل‌های آینده احساسِ امید، غرور، شجاعت، وطن‌پرستی و ظلم‌ستیزی و اطاعت پذیری از ولایت امر مسلمین امام خامنه‌ائی ببخشد. باشد که این حماسه ها و دلاوری ها برای آیندگان رستگاری بیافریند. (آمین)

کبوترها قاصد شهادت بودند

14 روایت ماندگار از مردان مشهور شمالی

نویسنده: غلام‌علی نسائی

«کبوترها قاصد شهادت بودند» به قلم: غلامعلی نسائی در چهارده روایت ماندگار و خواندنی از مردان مشهور شمالی است که در نوجوانی و جوانی، وسط زندگی گامی شگفت برداشته و برای رسیدن به مقصد و مقصود نهائی، پریدن به آسمان لایتناهی، از تمام هستی خویش، از نام و نشان، از جان، از سیطره زمان گذشتند. و هر کسی که از این همه بگذرد در محیط عنایت محظ قدم می گذارد.

باشد که این دلاوری ها برای نسل های آینده به عنوان یک شگفتی نهان، در سرمشق زندگی شان ثبت گردد و در برداشتن گام های بلند، یاد بگیرند که تنها کسانی ماندگار و مشهور باقی می مانند، که همه هستی خویش را، فقط در راه خداوند فدا کرده و به رستگاری ابدی دست یابند. (آمین)

نفت فروشی که فرمانده شد

چهارده روایت خواندنی از مردان مشهور شمالی

«نفت فروشی که فرمانده شد» به قلم: غلامعلی نسائی، چهارده روایت خواندنی از مردان مشهور شمالی، «فرزندان روح ا...» که در پرورش روح انسانی خویش از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند. تا بتوانتد از این مسیر پر طلاطم مقتدر و مشهور و سربلند و بلند آوازه در جهان بیرون بیایند و در نهایت درسی باشند، برای سربازان جهادی آینده جهان علیه کفر و نفاق در اطاعت از «ولی‌امرمسلمین‌امام عصر(عجل‌آلله) تعالی» تا سرتاسر سیاره زمین را از شرک و نفاق و طغیان طاغوت‌های سرکش پاک سازی کنند. باشد که این دلاوری‌ها، برای نسل‌های آینده، رستگاری بیاورد. (آمین)

دور من خط قرمز بکش

روایتی کشدار از مردان کهکشانی سیاره زمین

«دور من خط قرمز بکش» به قلم: غلام علی نسائی، روایتی کشدار از مردان کهکشانی سیاره زمین در چهار فصل؛ « اعزام، یاران، رهائی، جدائی» خاطراتی ماندگار از حماسه و دلاوری‌های رزمندگان «گردان مُسلم‌ابن‌عقیل(علیه السلام) لشکر خط شکن 25‌ کربلا»، نقطه پنهان انسان‌هایی را آشکار می‌کند که خود راه روشنی در مبارزه علیه ظلم و جور هستند، سطر به سطر آن درس بزرگی از روح مبارزه همراه با اخلاص و ایمان، شجاعت و دلاوری، در انجام وظیفه الهی و مبارزه با استکبار جهانی و ظلم ستیزی برای آیندگان است.

ترکش‌ فلفلی

مجموعه خاطرات طنز دفاع مقدس

«ترکش فلفلی» به قلم: غلام علی نسائی شانزده خاطره طنز‌گونه از بچه‌های رزمنده جنگ است که در ورای آن، حس آدم‌ها را پرورش داده، جنگ را از زاویه دید دیگری نشان می‌دهد، چرا که خنده و شوخی‌های معصومانه وسط معرکه جنگ به گونه‌ای وضعیت جسمی انسان را بهبود می‌بخشید. خنده‌هائی که در لحظه اتفاق می‌افتاد. خنده‌های هدفمندی بودند که هرکدام خود حکمتی شگفت‌ انگیز داشتند در بالا بردن سطح معرفت انسانی در هنگامه رزم تا بچه‌ها را بیشتر بهم نزدیک کرده و از گسستگی و رخوت بیرون می‌آورد.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار