معاون استاندارگلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس کمیسیون دانشجویی گلستان بر توجه ویژه به مسائل صنفی دانشجویان تاکید کرد و گفت: روسای دانشگاههای استان نسبت به تمامی نیازها و درخواست های صنفی دانشجویان مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

مسئولین دانشگاه فضای ارامی رای دانشجویان در دانشگاه برقرار کنند

به گزارش گلستان24،مسئولان دانشگاهها باید با ایجاد فضای مناسب، دانشگاه را به محلی امن و آرام در جهت مسائل صنفی و روحی دانشجویان و فراگیری علم و دانش تبدیل کنند.

به گزارش ایرنا وی با تأکید بر اجرای برنامه کرسی های آزاد اندیشی درمحیط های دانشگاهی گفت: مانعی برای ایجاد فضای باز سیاسی در دانشگاهها وجود ندارد و این کار از طریق کرسی های آزاد اندیشی اجرایی شود.

رییس کمیسیون دانشجویی گلستان همچنین تاکید کرد که باید جلوی هرگونه بهره برداری سیاسی و جناحی در دانشگاهها گرفته شود.

طهماسبی ادامه داد: مسئولان دانشگاه به گونه ای رفتار و مدیریت کنند که دانشجویان در آرامش و امنیت روحی و روانی کامل پرورش یافته و از محیط و فضای دانشگاه دلسرد نشوند.

وی با بیان اینکه همه باید ظرفیت نقد داشته باشند، بیان کرد: در طول سال بیش از یکصد برنامه سیاسی و سخنرانی در هر واحد دانشگاهی استان برگزار می شود که در بسیاری از این سخنرانی ها کلام از انتقاد فراتر رفته و به مسئولان اجرایی اتهام نیز وارد شده، اما هیچ برنامه ای از جانب دولت تعطیل نمی شود.

معاون استاندار گلستان افزود: این ظرفیت را داریم که به مخالفان اجازه نقد دهیم و تریبون را در اختیار آنها بگذاریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار