قابل توجه مسئولین فرهنگی؛

در روزگار بی تفاوتی در حوزه فرهنگ و کتابخوانی، سیدعلی کریمیان مردی از سرزمین جرجان زمین توانست رتبه برتر کشوری ترویج کتاب و کتابخوانی را کسب کند.

سردار مروج کتابخوانی گلستان را بشناسید/ تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴؛ در این روزگار که مسئولین به فکر انتصابات،پست و مقام های خودشان هستند، مردی از جنس فرهنگ با ماهیت آتش به اختیار و مردمی بودن وی، با همت و تلاش در حوزه های مختلف فرهنگی، خالصانه تلاش می کند و شاید مصداق واقعی از مردان بی ادعا باشد. او در بین فعالین فرهنگی که بعضا پرادعا هم هستند،شاید معروفیت و مشهوریتی نداشته باشد، ولی در بین مشتاقان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی کشور توانسته رتبه برتر ترویج کتابخوانی را کسب کند و بی گمان او را میتوان سردار مروج کتابخوانی در شهری دانست که روزگاری کاندیدای پایتخت کتابخوانی کشور شده بود.

صالح کاهانی یکی از فعالین رسانه ای در وصف او مینویسد: "سید‌علی کریمیان برای من مدیر ارشاد، مدیر میراث فرهنگی، مدیر فرهنگی سپاه و مدیر هر مرکز فرهنگی است که خالصانه و باانگیزه برای هویت انقلابی و میراث فرهنگی و ثبتِ ایثارگران زادگاهم مجاهدانه تلاش میکند.

نه مساله اش بودجه است نه عکس گرفتن های نمایشی در فلان جلسه و نه گزارش های سوری و ظاهری!

او مساله اش رضایت خداست و لبخندِ رضایت مخاطب اش و عمل به فرمایشات رهبرانقلاب است...

چه کسی باور می کند که در این روزهایِ کسری بودجه ها و گداییِ اعتبار و پست و مقام سیاسی و آیه های یاس خواندن... سیدعلی اینقدر با شوق و انگیزه از تولید، انتشار و فرهنگ‌سازی سخن بگوید...!

سیدعزیز، سنگرسازِ بی سنگر است/ سید علی کریمیان نویسنده و پژوهشگرِ مستقلِ تاریخ انقلاب و دفاع مقدس  و مدیر انجمن مردم‌نهاد دوستداران کتاب مهر در شهرستان گنبدکاووس است."

برای این شایستگی وی باید ایستاد و برای آن دسته از مسئولین بی کفایت در حوزه فرهنگی سکوت کرد.

13970826000027_Test_PhotoI

13970826000028_Test_PhotoI

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار