به مناسبت عید سعید فطر برگزار می‌شود

هیئت بسکتبال گنبدکاووس مسابقات پرتاب پنالتی و شوت سه امتیازی بسکتبال را در این شهرستان برگزار می‌کند.

مسابقات پرتاب پنالتی و شوت سه امتیازی بسکتبال در گنبدکاووس
به گزارش گلستان 24، ماه مبارک رمضان در سال جاری فرصت مناسبی بود تا هیئت بسکتبال شهرستان گنبدکاووس نیز همگام با سایر رشته‌های توپی از جمله فوتسال و والیبال مسابقات جام رمضان را البته برای اولین‌بار در این شهرستان برگزار کرده و روحی تازه به کالبد خسته بسکتبال در این شهرستان که روزگاری حرف‌های بسیاری در این رشته در سطح کشور برای گفتن داشته است بزند.

با اعلام هیئت بسکتبال شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری مسابقات جام رمضان در سال جاری نه تنها تیم‌های گنبدی با شور و اشتیاق بسیاری اقدام به ثبت نام و حضور در مسابقات کردند، بلکه تیم‌هایی از شهرستان‌های مجاور از جمله رامیان، آزادشهر، مینودشت و کلاله نیر در این مسابقات شرکت کردند و مردم و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی نیز استقبال بی‌نظیری را از این مسابقات به عمل آوردند که در جای خود بسیار نادر و مثال زدنی بود.

از همین رو هیئت بسکتبال گنبدکاووس در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و پس از اتمام مسابقات جام رمضان امسال مسابقات ویژه‌ای را با عنوان پرتاب پنالتی و پرتاب سه امتیازی در سالن خانه بسکتبال این شهرستان برگزار کند تا بتواند از شور و هیجان ایجاد شده در مسابقات جام رمضان استفاده بهینه کرده و تا تب مسابقات سرد نشده است موج دیگری در بسکتبال شهرستان گنبدکاووس و شرق استان گلستان به راه بیاندازد.

بر اساس اعلام هیئت بسکتبال شهرستان گنبدکاووس، شرایط شرکت در این مسابقه این‌گونه است که شرایط سنی برای حضور در مسابقات آزاد است و تمامی شرکت کنندگان باید دارای کارت بیمه ورزشی بوده و برای شرکت در مسابقات مبلغ 5 هزار تومان را پرداخت کنند.

زمان برگزاری مسابقات و جدول برنامه‌ریزی آن پس از اتمام ثبت نام و با توجه به تعداد نفرات شرکت کننده اعلام خواهد شد و در پایان مسابقات نیز تنها به نفرات اول و دوم این مسابقات مهیج و بدیع جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

این مسابقات که برای اولین‌بار در شهرستان گنبدکاووس به صورت رسمی و از سوی هیئت بسکتبال شهرستان برگزار می‌شود می‌تواند آغاز مناسبی باشد بر فرآیندی که مسابقات جانبی بسکتبال را در این شهر ساماندهی کرده و بر شمار علاقه‌مندان به این رشته بیافزاید تا بسکتبال گنبدکاووس نیز همچون والیبال این شهرستان به روزهای اوج خود رسیده و بار دیگر برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کند.

گفتنی است عموم تیم‌های بسکتبال در کشورمان با وجود پیشرفت بسیار زیاد در رشته ورزشی بسکتبال و تشکیل تیم‌های بسیار قوی در سطح آسیا متاسفانه در حوزه پرتاب پنالتی و پرتاب‌های سه امتیازی نسبت به تیم‌های مطرح دنیا و آسیا دچار مشکل هستند و به نظر می‌رسد برگزاری این مسابقات و تمرکز بر روی این دو نقیصه می‌تواند در نهایت به پیشرفت بسکتبال نیز در سطوح مختلف کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار