یک گام رو به جلوی دیگر برداشتیم

با وجود پیروزی خفیف آتزوری برابر رژیم اشغالگر قدس در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سرمربی این تیم راضی به نظر می‌رسید.

به گزارش گلستان۲۴؛تیم ملی ایتالیا شب گذشته (سه‌شنبه) به سختی و با تک گل چیرو ایموبیله موفق شد در خانه‌اش اسرائیل را شکست دهد و جایگاه خود را در رده دوم جدول برای راهیابی به پلی‌‌آف صعود به جام جهانی 2018 روسیه تثبیت کند. با وجود خفیف بودن پیروزی و 53 دقیقه ناکامی آتزوری برای گشودن دروازه میهمان نه چندان مطرحش، جامپیرو ونتورا، سرمربی لاجوردی‌پوشان این نتیجه را یک گام رو به جلو دانست.

او که تیمش حالا تنها یک امتیاز دیگر ‌می‌خواهد تا از راهیابی به پلی‌آف مطمئن شود، در پایان بازی به شبکه «رای اسپورت» ایتالیا گفت: کاملاً مشخص بود که برای ما کسب نتیجه در اولویت است، اما من راضی‌ام. من خوشحالم، چون تیمم 80 دقیقه در نیمه زمین حریف بازی می‌کرد و این کار آسانی نیست. در نیمه اول ما متزلزل بودیم، اما به طور مستمر سرعت توپ‌های ارسالی‌مان به محوطه جریمه حریف را افزایش دادیم. کاملاً واضح است که تیم ما هنوز کارهای زیادی باید انجام دهد. ما در سه روزی که برای ریکاوری فرصت داشتیم، هر کاری می‌شد انجام دادیم، اما من از شیوه بازی و تلاش‌های تیمم راضی‌ام. فکر می‌کنم که بازیکنان‌مان فهمیدند که اگر در نیمه اول هم همان ریتم و ضرباهنگی که در نیمه دوم دیدیم را می‌داشتند، موقعیت‌های گلزنی به مراتب بیشتری خلق می‌شد. ما قدم به قدم جلو می‌رویم.

هواداران آتزوری که از ناکامی این تیم برای گلزنی در نیمه اول به ستوه آمده بودند، نه تنها در طول مسابقه غرولند می‌کردند بلکه در پایان نیمه اول هنگام خروج هموطنان‌شان از میدان آنها را هو کردند.

ونتورا در این خصوص هم اظهار داشت: زمانی که گل نزنید، هواداران ممکن است مأیوس شوند، اما شما اگر می‌خواهید یک تیم باشید، دیگر نمی‌توانید به صدای تشویق‌ها، هو و سوت‌ها گوش کنید. زمانی که اتفاقات این بازی را مرور کنیم، خواهیم دید که این بازی برای ما یک قدم رو به جلوی دیگر بود. همه از روزی که قرعه‌کشی انجام شد می‌گفتند که ایتالیا احتمالاً به پلی‌آف می‌رود پس اتفاقی که الان رخ داده است، غافلگیرکننده نیست. بالعکس اگر ما در بازی قبلی اسپانیا را برده بودیم، اتفاقی غیرمنتظره رخ می‌داد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار