وزیر ورزش و جوانان گفت: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تأمین‌شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه‌های خوبی برای فوتبال کشور باشند.

وضعیت خوب استقلال و پرسپولیس

به گزارش گلستان24؛وزیر ورزش و جوانان گفت: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تأمین‌شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه‌های خوبی برای فوتبال کشور باشند.

مسعود سلطانی‌فر در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: این دو تیم در بهترین شرایط قرار دارند و در فصل گذشته قهرمان جام حذفی و لیگ برتر کشور شده‌اند و به جمع هشت برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تأمین‌شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه‌های خوبی برای فوتبال کشور باشند. 

وی هم‌چنین با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی دولت برای ایجاد امکانات ورزش‌های همگانی و قهرمانی در سراسر کشور در حال انجام است، اظهار کرد: نزدیک به چهار هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در سراسر کشور وجود دارد که با تلاش‌های متعددی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفته از این تعداد 600 پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگی همچون سالن‌های ورزشی شش‌هزارنفره، استخرهای بزرگ و پیست‌های دوچرخه‌سواری نیز تا پایان سال 98 در استان‌های مختلف کشور تکمیل خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز پروژه‌های متعدد ورزشی از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری در عرصه‌های ورزش همگانی و قهرمانی در ایران اسلامی افتتاح می‌شوند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه استان هرمزگان قهرمانان بسیاری در عرصه ورزش دارد، تصریح کرد: ورزشکاران خوبی از این استان در اردوهای تیم ملی حضور دارند که امید بسیاری به‌افتخار آفرینی آن‌ها در عرصه مسابقات بین‌المللی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در سال جاری رویدادهای مهمی برای ورزش کشور برگزار می‌شود که این رویدادها با جام جهانی فوتبال آغاز شد و خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران با تدابیر و هماهنگی و هدایت مناسب توانست نتیجه‌ای تاریخی در این مسابقات رقم بزند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر جهان شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در ادامه نیز بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم که کاروان گسترده‌ای از ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در قالب 40 رشته ورزشی در این رویداد حضور خواهند یافت و تعداد بانوان ورزشکار کشورمان نیز در این مسابقات افزایش چشمگیری می‌یابد که امیدواریم بتوانیم نتایج بسیار خوبی نیز کسب کنیم.

سلطانی‌فر در پایان بیان کرد: المپیک جوانان در کشور آرژانتین از دیگر مسابقات مهمی است که برای حضور در آن برنامه‌ریزی‌شده و همچنین در دی‌ماه نیز رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران از شانس‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار