پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکند، با باشگاه‌های دیگر مذاکره خواهم کرد | نژادفلاح با تایید هدایتی با من قرارداد امضا کرد

دوست ندارم از پرسپولیس جدا شوم

به گزارش گلستان 24 ، برانکو ایوانکوویچ، درپاسخ به این سوال که آیا لیست بازیکنان مورد نیاز خود را برای فصل آینده به باشگاه پرسپولیس داده است؟، گفت: من هیچگونه لیستی به باشگاه نداده‌ام. نه لیست بازیکن مازاد و نه لیست بازیکن ورودی به تیم، زیرا هنوز تکلیف حضور خودم در باشگاه پرسپولیس مشخص نیست. نمی‌دانم در پرسپولیس می‌مانم یا خیر. در حال حاضر منتظرم ببینم تکلیف قراردادم چه خواهد شد. باشگاه پرسپولیس باید به تعهدات خود عمل کند.

وی افزود: طبق قرارداد باشگاه پرسپولیس باید در زمان انعقاد قرارداد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به من و دستیارانم پرداخت می‌کرد اما تا این لحظه پرسپولیس به تعهدات خود در قبال من و دستیارانم عمل نکرده است.

دوست ندارم از پرسپولیس جدا شوم

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر در کرواسی هستم و منتظرم تا باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود در قبال من و دستیارانم عمل کند تا به ایران باز گردم. زمانی که ایران را ترک کردم، ۱۰ روز به مدیرعامل باشگاه مهلت دادم تا به تعهدات خود عمل کند. از آن ۱۰ روز، فقط ۴ روز باقی مانده است. اگر ظرف مدت باقی مانده پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکند، با باشگاه‌های دیگری که خواهان حضور من هستند مذاکره خواهم کرد.

او اضافه کرد: زمانی که قراردادم را در کشور ترکیه امضا می‌کردیم، آقای نژادفلاح به همراه وکیل آقای هدایتی و همینطور شخصی به نام رضا فیض بخش که «ایجنت» فیفا است و به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان به جلسه آمده بود، حضور داشتند. آقای نژادفلاح تمام نکات قرارداد را از طریق تلفن با آقای هدایتی چک کردند و تایید نهایی را گرفتند و قراداد من امضا شد. سپس به من قول دادند که پس از ورودم به تهران، ظرف مدت کوتاهی به تعهدات خود که در قرارداد آمده است عمل می‌کنند. اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

برانکو با بیان اینکه دوست ندارد از پرسپولیس جدا شود، خاطرنشان کرد: زمانی که قرار شد سرمربی پرسپولیس شوم، خیلی خوشحال شدم.به ایران آمدم تا پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برسانم و رویای هواداران را تحقق ببخشم. برای همین موضوع برنامه‌های خوبی را آماده کردم تا به این هدف برسیم. تاکید می‌کنم که دوست ندارم قراردادم را فسخ کنم و امیدوارم مدیریت باشگاه در فرصت باقی مانده به تعهدات خود در قبال من و دستیارانم عمل کند تا به ایران بازگردم.

ارسال نظر

آخرین اخبار