یادداشتی از یونس نظری

دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان گلستان طی یادداشتی به لغو یکی از برنامه های اجلاسیه 4000 شهید استان در دانشگاه آزاد علی آبادکتول واکنش نشان داد.

غفلت از بزرگترین حق الناس در یکی از دانشگاه های گلستان/ آنان رفتند ولی ادامه دارند هنوز..

به گزارش گلستان24، یونس نظری، دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان گلستان، در واکنش به لغو همایش «از ایثار تا شهادت» که ذیل برنامه های کمیته دانشجویی اجلاسیه 4000 شهید استان در دانشگاه آزاد علی آباد کتول تدوین شده بود، یادداشتی به شرح زیر منتشر کرد:

بسم رب شهدا و الصدیقین

زنده نگه داشتن یادشهدا کمتر از شهادت نیست.(امام خامنه ای مدظله..)

سلام بر آنانی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم،به خاک افتادند تا ما به  خاک  نیفتیم.

سلام بر شهدا..بر آنانی که رفتند ولی ادامه دارند هنوز..

وعده خداوند حق است و این وعده اوست که حق الناس را نمی بخشد. آیا هیچ فکر کرده ایم در برابر خون شهدا (این بزرگترین حق الناسی که  برگردن ماست) چه کرده ایم؟!

بسیار آزرده خاطر می شویم وقتی شاهد اتفاقاتی هستیم که نشان می دهد شهیدان ما همچون پیشوایشان سیدالشهدا کماکان غریب و مظلوم هستند و ما مدعیان بدون  اندک تلاشی در زنده نگه داشتن یادشان و پیروی از راهشان، خود را عاجز می دانیم و «شهدا شرمنده ایم» را شعار می دهیم.

جای بسی تأمل است بااینکه برگزاری اجلاسیه 4000 شهید والا مقام استان گلستان و برنامه ریزی کمیته دانشجویی آن در خصوص گرامیداشت شهدای دانشجو و برگزاری اولین کنفرانس ملی از ایثار تا شهادت در تاریخ 5 آبان آن هم با یک برنامه ریزی که از چند ماه قبل صورت گرفته بود، حال به دلیل برگزاری مراسم توجیهی جدید الورودی ها در دانشگاه آزاداسلامی واحد علی آباد، آن هم پس از سپری شدن چیزی حدود 40روز از آغاز تقویم آموزشی دانشگاه، لغو گردید و به زمان دیگری موکول شد.

هرچند شنیده ها حاکی از عدم حضور ریاست دانشگاه در مراسم به دلیل ماموریت کاری است، علی رغم آگاهی از بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر چگونگی روند برگزاری مراسمات توجیهی دانجشویان جدید الورود که موسوم به جشن جدید الورودی هاست، اما باز هم اظهار توقع از چرایی چنین رخدادی غیر منطقی به نظر نمی رسد!!

چرا که قطعا ذخایر حقیقی نظام و انقلاب اسلامی شهدایی هستند که به ندای امام خویش لبیک گفتند و رفتند ولی ادامه دارند هنوز..

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار