با شعار «لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است»؛

آئین نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی، در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گستان به صورت نمادین از روستای اوزینه شهر گرگان و نصب اولین پرچم بر سردر منزل پنج شهید حسینی آغاز شد.

آئین نصب پرچم بر سردر منازل شهدای گرگان برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، پرچم متبرک شده به مضجع مطهر سیدالشهدا(ع)، امروز، در آئینی زیبا و هماهنگ بر سردر منازل شهدای استان سرسبز گلستان که راهی حسینی(ع) پیموده اند، نصب می شود، این مراسم فرهنگی به صورت نمادین با نصب پرچم بر سردر منزل خانواده پنج شهید حسینی (شهیدان سید عباس، سید احمد، سید محمود، سید مصطفی و سید رسول) در روستای اوزینه گرگان و با شعار «لبیک یا خامنه ای بیک یا حسین است» آغاز شد.

این مراسم که با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، سردار رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوای استان و سرهنگ سیدعی مهاجر فرمانده سپاه شهرستان گرگان و دیگر مسئولین استانی همراه بود ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان تدارک دیده شد.

گفتنی است سهم شهرستان گرگان از میان شهدای والامقام استان سربزمان 1400 لاله در خون خفته است که نصب پرچم مقدس و متبرک (عتبات عالیات) جمهوری اسلامی ایران بر سر در منازل خانواده های معزز آنان بعد از نماز مغرب و عشای امشب ادامه پیدا خواهد کرد.

تصاویر آئین افتتاحیه این حرکت فرهنگی در زیر قابل مشاهده است:

nasb 1

 

 

nasb 2

nasb 3

nasb 4

nasb 5

nasb 6

nasb 7

nasb 8

nasb 10

nasb 12

nasb 14

nasb 16

nasb 18

انتهای پیام/ پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار