با حضور دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گرگان

شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران شاخه استان گلستان انتخاب و معرفی شدند.

اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه گلستان معرفی شدند

آغاز فعالیت استانی حزب کارگزاران سازندگی در گلستان امشب با حضور غلامحسین کرباسچی دبیرکل این حزب سیاسی در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد و اعضای منتخب معرفی شدند.

به گزارش گلستان24، با اعلام نتایج این انتخابات از بین 95 نفر از کسانی که حق رای داشتند 88 نفر توانستند رای بدهند و دو رای باطل اعلام شد بر این اساس 6 نفر در استان و دو نفر از شهرستان برای فعالیت در حزب استانی کارگزاران سازندگی در گلستان معرفی شدند.

سیاوش بسطامی با 72 رای، علی‎اصغر آیت‎اللهی با 66 رای، سیدمهدی حسینی نوکنده با 65 رای، محمدحسن کیقبادی با 62 رای، سعید علیزاده با 53 رای، عباسعلی نوری‎نیا با 42 رای به ترتیب بیشترین آراء را برای فعالیت در حزب کارگزاران سازندگی در گلستان کسب کردند.

دو عضو شهرستانی نیز برای فعالیت این حزب انتخاب شد که بهمن قرنجیک با 51 رای و رضا سبحانی با 50 رای معرفی شدند.

این انتخابات قبل از برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در کانون طه گرگان برگزار شد این مراسم با حضور روسای کانون‎ها، اعضای شورای مرکزی استان‎ها و شهرستان‎ها و اعضای شورای این حزب برگزار شده بود.

طبق اساسنامه حزب، شورای استانی حزب یکسال پس از استقرار نخستین شورای مرکزی به صورت داوطلبانه یا به قید قرعه هشت نفر مستعفی شناخته شده و اقدامات لازم برای تشکیل کنگره و تصمیم‎گیری اعضای حزب برای تکمیل شورای جدید به عمل خواهد آمد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در شورای استانی کنونی حزب در شاخه گلستان حضور محمود ربیعی، محمدحسن علیخانی، سیدعلی حسینیان، محمدمهدی بهزادیان، ماکان فروتن، صدیقه جهانشاهی، سیدکاظم نورمفیدی، سپیده سپهری و محمدرسول پولاد در شورای مرکزی یک سال تمدید شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار