جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان گلستان در همایشی با عنوان "من انقلابی ام" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، به استقبال حماسه بزرگ 9 دی و روز بصیرت رفتند.

همایش بصیرتی «من انقلابی ام» اساتید گلستانی در علی آباد کتول+ تصاویر

به گزارش گلستان24،ابراهیم مهقانی جانشین سازمان بسیج اساتید گلستان در حاشیه همایش «من انمقلابی ام» ویژه اساتید دانشگاه های استان، در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های استان گلستان در همایش «من انقلابی ام» پیشاپیش به استقبال روز بصیرت در 9 دیماه رفتند.

وی اظهار کرد: حماسه 9 دی تجلی بصیرت مردم ایران بود و سالروز آن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، امام  راحل، شهدا و اعلام حمایت و پشتیبانی مردم کشورمان از ولایت فقیه است.

مهقانی با اشاره به برگزاری این همایش به سخن تأسی از مقام معظم رهبری که فرمودند «من انقلابی ام»، تصریح کرد:  در این همایش یک روزه، 2 کارگاه آموزشی با موضوع شناخت فرقه های نوظهور و تکفیری ها و احزاب فعال در کشور ویژه اساتید بسیجی و انقلابی استان برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین نصیری فرد معاون آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و نصرالله نژاد مسئول بسیج اساتید استان گلستان تدریس در این کارگاه ها را برعهده داشتند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد علمی خاطر نشان کرد: اساتید انقلابی کشور که الگوی دانشجویان نیز هستند، لازم است به منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد علمی در دانشگاه ها را جامه عمل بپوشانند.

/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار