دکتر حسین بیارجمندی؛

تدبیر و دستور رهبر انقلاب اسلامی برای تشکیل جلسه سران قوا و دادن اختیارات ویژه تصمیم گیری به آنان باعث جلوگیری از براندازی اقتصادی کشور شد.

دلار 4200 تومانی ارائه شده از سوی دولت اقتصاد کشور را در لبه ی پرتگاه برد

به گزارش گلستان24 دکتر حسن بیارجمندی در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به اظهارات ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی، نوشت:معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری خوبه بداند که ماهاتیرمحمد همان کسی است که به رهبر انقلاب اسلامی اطلاعات مربوط به نحوه نفوذ اقتصادی و براندازی در جنوب شرق آسیا را منتقل کرده بود و رهبری در شهریور سال ۹۴ برای بار دوم نسبت به اجرای چنین مدلی هشدار داده بودند.

این مدل براندازی اقتصادی برای ایران تحت عنوان مدل اندونزی از سوی کالج دارتموث آمریکا با همکاری اندیشکده ویلسون تهیه و از آذر سال ۹۶ با اعلام هاله اسفندیاری در مجله فارن افرز کلید خورد و در بهار سال ۹۷ با دلار۴۲۰۰ تومانی عملا وارد فاز عملیاتی خود شد.

شگفتی و تحسین ماهاتیر محمد از خنثی شدن این پروژه مدل اندونزی است.این خود مرهون تدبیر و دستور رهبر انقلاب اسلامی برای تشکیل جلسه سران قوا و دادن اختیارات ویژه تصمیم گیری به آنان و همچنین توصیه های ویژه به رئیس کل بانک مرکزی و دیگر فرامین به مسولین امنیتی و نظامی بود که نه تنها این پروژه بلکه کل راهبرد فشار حداکثری آمریکا را خنثی نمود.

 

 

photo_2019-10-26_10-28-20

 

ارسال نظر

آخرین اخبار