دانلود برنامه خوشا شیراز علی ضیا با حضور اکبر عبدی و امیر نوری دانلود برنامه خوشا شیراز اکبر عبدی امیر نوری جمعه 30 مهر 95

دانلود خوشا شیراز اکبر عبدی و امیر نوری جمعه 30 مهر 95

دانلود برنامه خوشا شیراز با حضور اکبر عبدی

گروه فیلم : برنامه تلویزیون

سال تولید : 1395

مجری : علی ضیا

پخش : شبکه شیراز  و پنج تهران صبح جمعه هر هفته ساعت 10

خلاصه داستان : «خوشا شیراز» برنامه خوشا شیراز یه برنامه گفتگو محور هست با اجرای بی نظیر سید علی ضیا که با سوالات چالشی و جالبش این برنامه را حدود 2 سال هست که هر جمعه بر روی آنتن میبرد از سایت دانلود روزانه با لینک مستقیم رایگان دانلود کنید.

 

 

 خوشا شیراز با حضور داریوش ارجمند

خوشا شیراز اکبر عبدی

 

اکبر عبدی این هفته مهمان برنامه علی ضیا خوشا شیراز هست

در این برنامه سوالات جنجالی زیادی از اکبر عبدی علی ضیا پرسیده از مهاجرت به ترکیه تا درگیری با محمدرضا شریفی نیا

جمعه 30 مهر 95 ساعت 10 صبح پخش خواهد شد

________________________________________________________________

دانلود کامل برنامه خوشا شیراز با حضور اکبر عبدی 30 مهر 95

لینک مستقیم UploadBoy Upera

حجم: 450 مگابایت

 

__________________________________________________________________

متن صحبت های اکبر عبدی در برنامه خوشا شیراز

اکبر عبدی با حضور در برنامه «خوشا شیراز» از بدهی 20 ساله فراستی به خود و از نقش شریفی‌نیا در عقد قرارداد با بازیگران فیلم «اخراجی‌ها» گفت.

اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه «خوشا شیراز»، صحبت‌هایی جنجالی درباره محمدرضا شریفی نیا و مسعود فراستی کرد.

اکبر عبدی در این برنامه در پاسخ به سوال علی ضیا مبنی بر رابطه نه چندان خوب خود و شریفی نیا گفت: «ما برای فیلم «اخراجی‌ها» 40 میلیون تومان قرارداد بستیم که شریفی نیا قرارداد ما را به 30 میلیون کاهش داد، بعد از مدتی ما متوجه شدیم که به عوامل گفته من قرارداد‌ها را کم می‌کنم در صورتی که شما به من درصدی بدهید و از بغل آن درصدها توانست یک خانه خوب در یک محل خوب بخرد.

اما اینکه او قسم می‌خورد که این کار ها را نکرده است، آدم را اذیت می‎کند.» این بازیگر در ادامه درباره مسعود فراستی نیز گفت: «من مطمئن هستم که آقای فراستی گاهی اوقات خیلی از فیلم‌ها را ندیده نقد می‌کند.

در ضمن فراستی 20 سال پیش در منطقه شهرک قدس می‌خواست خانه بخرد، 100هزار تومان از من گرفت و هنوز پس نداده است، شنیده‌ام که الان در کرج کافی شاپ هم زده است.

حالا که وضع مالی خوبی دارد، صد هزار تومان من را نسبت به پول امروز پس بدهد و هرچه قدر هم که خواست نقش‌هایی را که ما بازی می‌کنیم، نقد کند.» سپس عبدی گفته فریدون جیرانی مبنی بر خواب ماندن و نرسیدن به صحنه فیلمبرداری را رد کرد و گفت: «این یک دروغ خیلی بزرگ است و آقای جیرانی اگر این‌ها را می‌گوید باید اینکه پول من را با یک سال تاخیر داد را هم بگوید.»

منبع: دانلود روزانه

ارسال نظر

آخرین اخبار