با حضور سردار رستم قاسمی برگزار می گردد؛

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: با هدف گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، همایش "رسانه، انقلابی‌گری، اقتصاد استکبارستیز" در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

همایش "رسانه، انقلابی‌گری، اقتصاد استکبارستیز" در گلستان

به گزارش گلستان24، علی محمد جعفری ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات ستاد سوم الله 13 آبان اظهار داشت: همایش استانی "رسانه، انقلابی‌گری، اقتصاد استکبارستیز" روز ششم آبان ماه امسال با حضور فعالان و اصحاب رسانه استان در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با سخنرانی سردار رستم قاسمی وزیر سابق نفت، مشاور عالی وزیر دفاع و فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان گلستان برگزار می شود.

جعفری گفت: 13 آبان به‌عنوان یکی از روزهای تاریخی و تأثیرگذار در نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در اذهان مطرح بوده و در تقویم رسمی جمهوری اسلامی نیز به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان این‌که در این روز تاریخ‌ساز و ماندگار حوادثی هم‌چون تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال 43، به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 رخ داد که هرکدام تأثیری بسزا در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی داشت، امروز آمریکای جهان‌خوار به‌عنوان نماد استکبار با یارگیری در نقاط مختلف جهان به‌ویژه منطقه خاورمیانه سعی در ایجاد تزلزل در ارکان دولت‌های مسلمان به‌ویژه ایران اسلامی داشته و دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: نمادهای 13 آبان باید برای نسل جوان و انقلابی همواره زنده نگه داشته شود و همواره در تاریخ باقی بماند، رسانه‌ها در این راه بسیار تاثیرگذار هستند.

جعفری با اشاره به ماه محرم اظهار کرد: همه وظیفه داریم با بصیرت در صحنه بمانیم و برای تکرار نشدن تاریخ و عاشورا این روحیه شهادت طلبی و بصیرت را در جامعه تقویت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گلستان گفت: این جشنواره برای نخستین بار موضوع محور برگزار می‌شود و استکبارستیزی یکی از موضوعات این جشنواره است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار