عین اله شهابی، امام جمعه شهرستان خان ببین:

از این سفره فاطمی که امسال خداوند برای ما پهن کرده، استفاده نماییم. حضرت فاطمه (س) امسال مهمان سفره های نوروزی ماست.این را به فال نیک می گیریم.

حضرت فاطمه (س) امسال، مهمان سفره نوروزی ماست

عین اله شهابی، امام جمعه شهرستان خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، معتقد است که نوروز امسال باید رنگ فاطمی بگیرد. وی می گوید:  سفره حضرت زهرا را در خانه دل خود پهن کنیم و همه خوبی های آن حضرت را بر سر این سفره قرار دهیم. از خدا بخواهیم که اخلاق و رفتار فاطمی و همه ویژگی های ایشان در وجودمان ملکه شود.

شهابی تاکید میکند که شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه امسال، معنویت ویژه ای به نوروز ما می دهد . وی می گوید: آن حضرت در ایام نوروز، مهمان خانه های ماست و این از برکات عید نوروز امسال است. از این سفره فاطمی که امسال خداوند برای ما پهن کرده، استفاده نماییم.

حاج اقا شهابی

وی معتقد است این از برکات نوروز 94 است که خداوند نصیب ما نموده است و نام و یاد آن بانوی نمونه اسلام در ایام نوروز ورد زبان ، محافل و منازل ما است. این را به فال نیک می گیریم. انشاالله استفاده کافی و مناسب را در ایام نوروز از ایام فاطمیه ببریم و بگذاریم حضور ما در هر جایی که هستیم، رنگ و بوی فاطمی داشته باشد. در مسافرت ها و محافل دید و بازدید و صله ارحامی که به برکات عید نوروز انجام می دهیم، نام و یاد حضرت زهرا(س) بدرخشد.

امام جمعه شهرستان خان ببین، می گوید: صله رحم از سنت های دینی ماست. روایات زیادی راجع به این موضوع مطرح شده است. بهترین عمل مردم ایران اسلامی در ایام نوروز، احیای این سنت دینی است که امسال هم برنامه های نوروز ما، رنگ دینی خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار