مشاور رییس جمهور در امور اقوام:

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: برخی از افراد مدام در روزنامه‌ها و رسانه‌ها دست به انتقاد از طرح‌های دولت می‌زنند حال آنکه می‌توانند انتقادات خود را به مسوول مربوطه برسانند نه آنکه با طرح در رسانه‌ها، مردم را ناامید و دلسرد کنند.

برخی افراد مدام در  رسانه‌ها دست به انتقاد از طرح‌های دولت می‌زنند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، ماموستا عبدالسلام کریمی امروز در دیدار استاندار گلستان و اعضای ستاد هفته کار و کارگر این استان اظهار کرد: :ارایه نظرهای غیرکارشناسی در رسانه‌ها و انتقاد بی پایه و اساس از دولت، یکی از دلایل اصلی دلسرد کردن مردم است.

وی با بیان این که همه باید در عمل تابع مافوق خود باشیم، گفت: البته این مساله به معنای اظهارنظرنکردن نیست اما باید پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنیم و پس از تصویب در راستای اجرای آن کوشا باشیم.

وی افزود: پس از مصوب شدن یک طرح نباید تعدد تصمیم‌گیری داشته باشیم بلکه همه باید ملزم باشیم پس از تصویب به آن عمل و از آن مصوبه دفاع کنیم.

وی با بیان این که بهترین کارگر خدا است بیان کرد: کار و کارگر نسبت تساوی مثل علم و عالم دارد و هر چه علم از نظر کیفی بالابرود ارزش عالم نیز بیشتر خواهد شد.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ادامه داد: در اسلام تاکید زیادی به تکریم کارگر شده و در همین راستا در کشورمان هم مشکل قانونی برای حمایت از کارگر وجود ندارد اما قانون به درستی عملیاتی نشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار