برگزاری اردوی تیم ملی راگبی بانوان ۱۶ تا ۲۲ سال در گرگان، کسب عنوان دوم مسابقات والیبال بانوان کشور و برگزاری مراسم استقبال گنبدی‌ها از ۴ نوجوان مدال‌آور خود در مسابقات آسیایی از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان گلستان است.

برگزاری اردوی تیم ملی راگبی بانوان در گلستان

 نخستین اردوی آمادگی راگبی در رده سنی 16 تا 22 سال بانوان تیم ملی برای حضور در مسابقات تدارکاتی آلمان در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری کریم آباد گرگان برگزار شد. 

به گزارش گلستان24، این اردوی آمادگی با حضور 35 بازیکن از 8 استان گلستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، کرمان، تهران، البرز، اردبیل و اصفهان در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان برگزار شد.

در این اردو و با توجه به اینکه بازیکنان بدون مسابقات انتخابی به اردو دعوت شدند، بیشتر به تکنیک‌های پایه از قبیل پاس، دریافت، شوت، تکل و بدنسازی عمومی تمرکز داشتند  و پس از انجام تست های بدنسازی، تکنیکی و ارزیابی بازیکنان، اسامی 18 بازیکن منتخب برای حضور در اردوهای آتی از طرف کادر فنی اعلام می‌شود.

دختران گلستانی نایب قهرمان والیبال کشور

رقابت های والیبال بانوان قهرمانی کشور با حضور 22 تیم در رده سنی جوانان در تهران برگزار شد و تیم گلستان به مقام دوم این مسابقات رسید. 

ر این رقابت‌ها تیم استان گلستان در مرحله نیمه نهایی به مصاف تهران رفت و توانست از سد این تیم بگذرد و در بازی فینال به مصاف تیم اصفهان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر بازی را واگذار کرد.

مهسا صابری، معصومه ایلات، صاحبه بنی ‏فاطمی، شکیلا عرب‏ عامری و مونا آشفته در اردوی تیم‏ های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان حضور دارند.

گلستانی‌های فوتوالی آماده سفر به ریو

گلستانی‌های حاضر در تیم ملی فوتوالی برای حضور در المپیک ریو آماده می شوند.

سرمربی تیم ملی فوتوالی گفت: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی برای حضور در رقابت های آزمایشی المپیک ریو از یکشنبه در شهرستان بجنورد آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

جعفر حاجی‌صفری افزود: در این مرحله 10 بازیکن که 7 نفر به نام‌های ابوذر قربانی، حامد شادان، عبدالعاطی نظری، احمد شادان، جمیل کر، عبدالحلیم رهبری و وحید ایمری از گلستان هستند خود را برای رقابت‌های فوتوالی ریو آماده می‌کنند.

رقابت های فوتوالی از یکم تا هشتم شهریور در برزیل برگزار خواهد داشت و فوتوالی برای نخستین بار به صورت آزمایشی در آن حضور دارد.

مراسم استقبال گنبدی ها از 4 نوجوان مدال‌آور خود در مسابقات آسیایی

مراسم استقبال از 4 نوجوان کاراته‌کای گنبدی که در مسابقات آسیایی کوالالامپور مالزی موفق به کسب 2 نشان طلا و 2 نقره شدند، باحضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس و جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در مقابل اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر خانواده ورزشکاران اعزامی به مسابقات کاراته مالزی و جمعی از شهروندان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه، رئیس اداره ورزش و جوانان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی این شهر حضور داشتند.

4 دانش‌آموز نوجوان و نونهال گنبدکاووس در مسابقات آسیایی کوالالامپور مالزی در رشته گوجوریو کاراته که باشرکت 18 کشور اوائل هفته جاری برگزار شد، با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره افتخار آفرینی کردند.

در این مسابقات و در رده نوجوانان، در وزن کمتر از 61 کیلوگرم ارمیا عباسی موفق به کسب مدال طلا و اویس آمارلو در وزن کمتر از 57 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شدند.

همچنین در رده نونهالان امیر حسین فدایی مدال طلا و ایلیا عباسی نیز مدال نقره کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار