ناصر شهنازی سرمربی گروه دوم تیم ملی والیبال ایران از سلیم چپرلی والیبالیست گلستانی برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا در تایلند دعوت به عمل آورد.

دعوت والیبالیست گنبدی به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش گلستان 24، اردوی گروه دوم تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در حالی از 19 تیرماه جاری در تهران از سر گرفته خواهد شد که ناصر شهنازی سرمربی گروه دوم تیم ملی والیبال ایران علاوه بر سلیم چپرلی والیبالیست گنبدی از 14 بازیکن دیگر برای حضور در اردو دعوت به عمل آورده است.

سلیم چپرلی بازیکن جوان گنبدی سابقه بازی در پیکان و جواهری گنبد را در کارنامه دارد و در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا که با قهرمانی ایران به پایان رسید؛ جزو ترکیب اصلی تیم بود.

تمرینات هفته هفدهم گروه دوم تیم ملی با 16 بازیکن آغاز می شود و نخستین تمرین روز شنبه آینده ساعت 17 عصر برگزار خواهد شد.

مسعود غلامی، محمد فلاح، امیر علی فتحعلی، سامان فائزی، رحمان داوودی، بابک امیری، سلیم چپرلی، علی موذن، مصطفی حیدری، امین علوی، امین اسمعیل نژاد، علیرضا بهبودی، قاسم کارخانه، علی شفیعی، رضا قرا و محمد طاهر وادی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات گروه دوم تیم ملی هستند.

گروه دوم تیم ملی والیبال تمرینات خود را زیر نظر ناصر شهنازی و دیگر اعضای کادر فنی شامل جواد مهرگان، عظیم جزیده و محمد عمده غیاثی (مربیان)، علی تاج الدینی (آنالیزور)، مهدی هاشمی (بدنساز)، منوچهر جواهر (فیزیوتراپ)، محمود محمدی (ماساژور) و امید هاشمی به عنوان سرپرست برگزار می کند.

تیم ملی ب والیبال ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره جام کنفدراسیون آسیا که از هشتم تا چهاردهم مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.

عظیم جزیده مربی این تیم از بازیکنان اسبق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران، از دیگر گلستانی های حاضر در این مرحله از اردو است.

انتهای پیام / ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار