بر اثر آتش زدن کاه و کلش مزارع مینودشت با سرایت حریق به محوطه منبع آب شهرستان مینودشت ۱۰ تن لوله آب در شعله های آتش سوخت.

سهل انگاری کشاورز مینودشتی ۵ میلیارد از اموال بیت المال را طعمه حریق کرد

به گزارش گلستان 24، بر اثر آتشی که کشاورز مینودشتی در زمین پایین دست منبع آب شرب این شهر روشن کرده بود شعله های این آتش به کمک باد به محوطه منبع آب این شهرستان رسید و ۱۰ تن لوله آب در حریق سوخت.

بر اساس گفتگوی صورت گرفته با مسئول مالی شرکت آب و فاضلاب این شهرستان ارزش این مقدار لوله حدود ۵ میلیارد ریال تخمین زده شده است که این حادثه باعث گردید این سازمان خسارت جبران ناپذیری را متحمل شود.

یعقوب هلاکو ریاست آتش نشانی این شهرستان در تشریح حادثه ابراز داشت: در اولین دقایق بروز این حادثه نیروهای امداد آتش نشانی خود را به محل رسانده و در تلاش بودند تا اطفای حریق نمایند اما میزان شعله های آتش به حدی زیاد بود که از شهرستان گنبدکاووس ماشین های آتش نشانی به محل اعزام شدند و با تمام تلاشهای صورت گرفته شده تمامی اموال در محوطه سوخت.

در یک ماه اخیر برخلاف توصیه های مسئولان در راستای عدم ایجاد آتش و براثر سهل انگاری کشاورزان بارها شاهد بودیم که این موضوع چندین هکتار از مزارع گندم و جنگلهای این استان را به کام آتش کشاند و این بار خسارت جبران ناپذیری متوجه بیت المال گردید.

آتش

آتش

آتش

ارسال نظر

آخرین اخبار