امام جمعه گرگان با ابراز تاسف شدید از بروز حادثه کودک آزاری در یکی از روستا‌های گنبدکاووس گفت: به مسئولان و متولیان تذکر داده شده که در اسرع وقت بر اساس قانون و شرع محاکمه و مجازات اجرا شود.

پرونده کودک آزاری در اسرع وقت رسیدگی شود

امام جمعه گرگان با ابراز تاسف شدید از بروز حادثه کودک آزاری در یکی از روستا‌های گنبدکاووس گفت: به مسئولان و متولیان تذکر داده شده که در اسرع وقت بر اساس قانون و شرع محاکمه و مجازات اجرا شود.

به گزارش گلستان ۲۴، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به شعار سال، گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و رفع موانع الزاماتی دارد که باید آنها را احصا و در اشکال مختلف برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه سال هاست رهبر معظم انقلاب توصیه هایی در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشتند، افزود: ایشون امسال هم به مقوله تولید تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه کیفیت محصولات تولیدی داخلی باید افزایش پیدا کند، گفت: در این عرصه باید به گونه ای وارد شد که بتوان در بازار‌های جهانی مشتری جذب و با دیگر رقبا رقابت کرد.

وی در خصوص آمار صندوق بانک جهانی، افزدد: اینکه اقتصاد ایران در بیش از ۲۰۰کشور دنیا رتبه۱۸ را به دست آورده نشانه خوبی از وضعیت اقتصاد ایران دارد، هر چند به تنهایی نشانه‌ای از مطلوب بودن اقتصاد کشور نیست.

آیت الله نورمفیدی اضهار کرد: رتبه۱۸ ایران نشانه‌ای از رفاه مطلق و معیشت خوب مردم ایران نیست، اما بیان گر مزیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه اقتصاد کشور است.

نماینده ولی فقیه در گلستان در خصوص توصیه های رهبری در مورد انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: در عرصه انتخابات باید افرادی وارد شوند که از مسئولیت‌های یک رئیس جمهور آگاه باشند و توان قرار گرفتن در این جایگاه را داشته باشند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه فردی که کاندیدای ریاست جمهوری می شود باید نسبت به مشکلات کشور آگاهی داشته باشد، گفت: شناخت مشکلات و رفع موانع آنها کار ساده‌ای نیست.

در ادامه نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن تأثر شدید از وقوع حادثه در یکی از روستا‌های گنبدکاووس، گفت: به مسئولان و متولیان تذکر داده شده که در اسرع وقت بر اساس قانون و شرع محاکمه و مجازات‌های معین اجرا شود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: خیلی‌ها در خارج و حتی داخل کشور سعی کردند از این حادثه برای رسیدن به مقاصد خود بهره‌برداری کنند، اما هوشیاری مردم جلوی توطئه‌های عوامل را گرفت.

نورمفیدی گفت: از همه ترکمن صحرا به ویژه علما و ائمه جمعه، فرهیختگان و جوانان این منطقه تشکر می‌کنم که تسلیم جوسازی و تحریکات خارجی و درونی نشدند و با مقاومت و خویشتن داری اجازه ندادند اوضاع متشنج و استان دچار مشکلات اجتماعی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار