می‌خواهید پیجتان را مدیریت کنید؟ زمان کافی برای مدیریت صفحه و پاسخ‌گویی به نظرات و پیام‌ها ندارید؟ حجم زیادی از پیام و دایرکت دریافت کردید و نمی‌توانید همه آن‌ها را مدیریت کنید؟

تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

اینستاگرام

اینستاگرام برای اولین بار در سال 2010 بر روی سیتم عامل IOS عرضه شد. پس از دو سال انحصاری بودن برای گوشی‌های آیفون در نهایت در سال 2012 بر روی سیستم عامل اندروید و در سال 2016 بر روی نسخه ویندوز موبایل نیز عرضه شد.

در طول سال‌هایی که از عرضه این نرم‌افزار و شبکه اجتماعی می‌گذرد، آپدیت‌ها و تغییرات فراوانی بر روی آن صورت گرفته است.

استفاده از برنامه اینستاگرام در جهان بسیار رایج است. به طوری که طبق آخرین آمار و اطلاعات در سال 2020 بیش از یک میلیارد نفر در هر ماه از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

محبوبیت بالای اینستاگرام موجب به وجود آمدن صفحات و پیج‌های متفاوتی شده است، که هر کدام به نحوی اقدام به ارائه، معرفی و فروش محصولات خود می‌کنند.

کاربران بالای اینستاگرام در کشور ما، موجب شده است تا بسیاری از کسب و کارها به فروش اینترنتی تمایل و از همین طریق اقدام به کسب درآمد کنند.

یک صفحه و پروفایل با تعداد دنبال کننده‌های بالا در روز ممکن است با تعداد زیادی از پیام‌ها، دایرکت‌ها، نظرات و لایک‌ها مواجه شود که پاسخگویی به تک تک آن‌ها می تواند زمان زیادی از ادمین یک پیج بگیرد.

ممکن است در سیل زیادی از پیام‌ها تعدادی پیام دیده نشده باشد و همین موجب بی‌اعتمادی و از دست رفتن مشتریان و دنبال کننده‌های جدید شود. به همین دلیل در سال‌های اخیر ابزارهای متفاوتی برای کمک به مدیریت یک صفحه به وجود آمده است. یکی از این ابزارها، ربات اینستاگرام هوشمند است، که در ادامه به قابلیت‌های آن اشاره خواهیم کرد.

ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام می‌تواند به صورت شبانه‌روزی در پیج شما فعالیت کند. همین فعالیت و پاسخگویی باعث افزایش بازدید از صفحه و پست‌های شما می‌شود.

ربات اینستاگرام هوشمند، به صورت اختصاصی بر روی یک یا چند هشتگ خاص و لوکیشن مشخص فعالیت می‌کنند و تمام مخاطبین هدف شما را می‌توانند مورد هدف قرار دهند. از طرفی دیگر یک ربات فن پیج می‌تواند به برند و کسب و کار شما اعتبار بخشیده و موجب جلب رضایت مخاطب شود.

در ادامه هنگامی که شما اعتماد و رضایت مخاطبین را جلب کردید، می‌توانید میزان اعتبار خود را به اینستاگرام نشان داده و از همین طریق تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.

موارد گفته شده تنها چند مورد از امکانات ربات اینستاگرام می‌باشد. یک ربات اینستاگرام امکانات دیگری نیز به شما اضافه می‌کند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • امکانات ربات اینستاگرام.
  • جذب فالوور واقعی:

شما با استفاده از ربات اینستاگرام می‌توانید از آخرین متدهای روز اینستاگرام بهره‌مند شده و فاوورهای هدف شما را از هشتگ‌ها و پیج های رقیب به سمت شما جذب کند.

  • کامنت هوشمند.
  • با استفاده از یک ربات هوشمند، می‌توانید کامنت مرتبط با محتوا ارسال کنید.
  • ارسال دایرکت انبوه.
  • با شناسایی مخاطبین هدف، ربات اینستاگرام به صورت شبانه‌روزی اقدام به ارسال دایرکت و معرفی محصولات شما می‌کند.
  • یافتن هشتگ مناسب:

ربات هوشمند اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی، هشتگ‌های مرتبط و پرطرفدار محتواهای شما را شناسایی کرده و به شما معرفی می‌کند.

  • بازدید استوری به صورت انبوه:

طبق آخرین مطالعات، کاربران اینستاگرام نسبت به بازدیدکنندگان استوری خود حساس بوده و آن‌ها را دنبال می‌کنند. ربات اینستاگرام با بازدید استوری توجه کاربران زیادی را به شما جلب می‌کند.

  • فیلترهای مناسب مکانی و سنی:

ربات اینستاگرام مخاطبین شما را در محدودیت‌های سنی مورد نظرتان شناسایی کرده و آن‌ها را به عنوان فالوور شما جذب می‌کند. از طرفی این ربات می‌تواند شما را به فالوورهایتان با یک لوکیشن خاص معرفی کند.

در آخر

ربات‌ها و ابزارهای متفاوتی برای مدیریت صفحه و پروفایل‌های اینستاگرام عرضه شده است، که هرکدام از ویژگی و مزایای خاصی بهره‌مند می‌باشند.

یکی از موارد مهم در استفاده از این ابزارها که بسیاری از کاربران نگران آن می‌باشند، بلاک اکشن نشدن است. یک صفحه و پروفایل زمان زیادی برای جذب فالوور و تولید محتواهای مفید گذاشته است و قاعدتا علاقه‌ای به بلاک شدن پیج و یا بلاک اکشن شدن ندارد. به همین جهت شرکت‌ها و افراد معتبری اقدام به ارائه ربات‌های هوشمند کرده‌اند، که تضمین کیفیت و ضمانت بلاک اکشن نشدن دارند.

اگر نیاز به استفاده و قصد خرید ربات اینستاگرام را دارید، پیشنهاد ما به شما ربات فالووان از محصول شرکت فالووان است که دارای ضمانت بلاک اکشن و پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد. این شرکت دارای 7 سال سابقه کار در زمینه خدمت‌رسانی و شناخته‌ترین کاربران سوشال مدیا است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار