محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدا روز یکشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه پاسداران انقلاب شهرستان مینودشت با حضور خانواده های معظم شهدا ، کارکنان شاغل و وظیفه برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در سپاه مینودشت برگزار شد

به گزارش گلستان 24، در این محفل قرآنی تعدادی از چند قاری ممتاز کشوری، استانی و شهرستانی آیاتی از کلاله الله مجید را به زیایی قرائت کردند.

در این محفل قرآنی، عین علی خواجه یکی از قاریان ممتاز کشوری، محمد مصطفی لو از قاریان استان گلستان و دو قاری شهرستانی آیاتی از قران را قرائت کردند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

این محفل قرانی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در ماه ضیافت الهی و گرامی داشت یاد و خاطره سه شهید ارزشمند پاسدار شهرستان و تجلیل از خانواده های معظم شهدای این ناحیه برگزار شد.

یکی از استادان حوزه علمیه قم در این آیین گفت: همانطور که ما در این ماه مورد احسان خداوند قرار می گیریم باید به دیگران هم احسان کنیم که در حقیقت احسان به دیگران احسان به خودمان است و همچنین اگر بدی به دیگران کردیم آن بدی به خودمان بر می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی اسلامیان اصلاح امور مردم را یکی از موارد احسان نام برد و گفت: همه ما می توانیم در این ماه پر فضیلت با محبت و احسان به دیگران کمک کنیم.

وی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه الهی باید از روی محبت، دلسوزی و دوستی باشد تا میزان اثر گذاری آن بیشتر شود.

شهرستان 75 هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار